Autor szablonu: ArianadlaWioski Szablonów | Flower design by BiZkettE1 / Freepik

niedziela, 27 listopada 2016

Baby Wiggles G2

Przybył do mnie pierwszy kucyk Baby G2 od czasów dzieciństwa. Jest to dopiero drugi w mojej kolekcji. W końcu Baby Swirly nie będzie samotna. Kucyk był nieco zniszczony i brudny ale sprzedający był miły i kucyka udało się doprowadzić do stanu nie straszącego. Największą wadą jest brak diamencików w oczach i nieco przetarte prawe oko kucyka ale mi to nie przeszkadza. Przyznam szczerze, że dla mnie w pierwszej kolejności u kucyka liczą się włosy a potem znaczek. Tutaj jedno i drugie jest bez zarzutu.


Imię: Baby Wiggles
Generacja: G2
Rok produkcji: 2000
Seria: Royal Twin Babies
Kolor ciała: biały
Kolor włosów: morska zieleń, żółta grzywka
Znaczek: różdżka z gwiazdką

5 komentarzy:

  1. Yaaaaaay, Swirly ma przyjaciela! :D
    Wiggles jest zacne. W zasadzie, chyba nigdy nie zostało sprecyzowane, który z bliźniaków to Giggles, a który to Wiggles.
    W ogóle, ten model też zawsze nazywałam Wiggles. Głównie dlatego, że mniej on mi się podoba od jego bliźniaka, a więc - otrzymuje również brzydsze imię :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi się podoba ten kucyk ale faktycznie coś z tym imieniem jest nie tak. Nieładne takie.

      Usuń
  2. lubię te bliźniaki, mam od dzieciństwa wraz z połową dodatków :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No mam nadzieję, że uda mi się dorwać drugiego.

      Usuń