Autor szablonu: ArianadlaWioski Szablonów | Flower design by BiZkettE1 / Freepik

sobota, 26 listopada 2016

Pony G3 Happy Meal 2008

Witajcie, wiem, że chwilkę mnie nie było ale niestety brak laptopa uniemożliwił mi regularne dodawanie notek. Wciąż jest w naprawie, więc nie wiem jak to będzie. Ale póki co przedstawię wam kucyki G3 z Happy Meal z 2008 roku, które udało mi się zdobyć od pewnej przemiłej Pani. Oto: Sweetie Belle, Minty i Toola Roola. Z tej serii kucyków było 8 więc do zdobycia mam jeszcze 5. :)


6 komentarzy:

  1. Przecudowne są! <3 Zwłaszcza Sweetie Belle, którą sama bym chciała gdzieś dorwać :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta babeczka miała jeszcze jedną. Zaraz Ci podeślę ogłoszenie ;)

      Usuń
    2. https://www.olx.pl/oferta/kucyki-ponny-3-sztuki-CID88-IDd4Omx.html#2b0f25c22c

      Proszę.

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Dziękuję kompletnie się zafiksowałam na nich :)

      Usuń