Autor szablonu: ArianadlaWioski Szablonów | Flower design by BiZkettE1 / Freepik

niedziela, 13 listopada 2016

Serendipity G3 Happy Meal


Od razu gdy go zobaczyłam, stwierdziłam,że muszę go mieć. Co prawda nic o nim jeszcze nie wiedziałam z wyjątkiem tego, ze wygląda jak mniejsza wersja Serendipity G3. Sprzedawczyni poinformowała mnie, że kucyk nie jest oryginalny (serdecznie pozdrawiam). Po tym jak kucyk do mnie dotarł udało mi się znaleźć na jego brzuszku wytłoczone napisy ale chyba potrzebowałabym lupy, żeby coś odczytać. Przyznam naprawdę karkołomne zadanie. Nie mogąc nic odczytać postanowiłam jak zwykle pogrzebać trochę w internecie i na szczęście z pomocą przyszła mi strona MLP Wiki i kucyk został sklasyfikowany jako figurka z McDonalda z 2005 roku. Przyznam, że szczerze się zdziwiłam, jej istnieniem, gdyż u nas popularne z G3 były tylko kucyki z edycji z 2004 roku, które nie zachwycają, bo wykonane są marnie i tanio i to niestety widać.Ja posiadam z tej serii Spring Treat ale tylko dlatego,że przyszedł do mnie w komplecie z Pretty Parlor G2.



Zagadka rozwiązana, mogę tylko dodać, że kucyk z lewej strony ma krzywo namalowaną źrenicę i prawdopodobnie miał jakąś podstawkę ale tego już nie znalazłam. Pozostaje mi tylko upolować oryginalną Serendipity (wersja I) w normalnym rozmiarze, o której marzę już od jakiegoś czasu.

4 komentarze:

  1. Bardzo ładny ma znaczek na tyłku. Wprawdzie nie ogarniam połączenia: plastikowy ogon + grzywa z nylonowych włosów, ale kucyk i tak jest świetny.

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam G3 w tej pozie 😊❤

    OdpowiedzUsuń