Autor szablonu: ArianadlaWioski Szablonów | Flower design by BiZkettE1 / Freepik

niedziela, 31 lipca 2016

Maud Pie i Gami

Jako kolekcjoner muszę przyznać, że bardzo lubię figurki z torebek niespodzianek. Do moich ulubionych które posiadam należą Lucky Clover i Rainbow Wishes, którą kupiłam z otwartą torebkę, którą ktoś rozerwał. A jak ją zobaczyłam to nie mogłam się powstrzymać. Chcę też dodać, że wszystkie zdjęcia kucyków i gadżetów na tym blogu są robione przeze mnie. Pliki, które zaczerpnęłam z internetu to grafika G1 na tytułowej stronie, grafika z zestawem logo różnych generacji oraz zdjęcia kart i torebek z torebek niespodzianek. Jako ciekawostkę wrzucę print screena, którego zrobiłam szukając kucyków z blindów. Pokazuje on rożne wersje Trixie Lulamoon z torebek niespodzianek.

                               

Niesamowite jak różnorodnie może wyglądać jeden kucyk mimo tego, że większość kucyków jest robiona na tych samych modelach. Na początku przyznam szczerze budziło to moją irytację ale odkąd pojawiły się figurki, które można kupić na sztuki i wyglądają identycznie jak postacie w serialu, przestało mi to przeszkadzać a miło jest postawić sobie pegazy w tej samej pozie obok siebie. Załączam zdjęcie moje Maud Pie i Gamiego.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz