Autor szablonu: ArianadlaWioski Szablonów | Flower design by BiZkettE1 / Freepik

piątek, 26 sierpnia 2016

Detektyw Rarity na tropie


Wyobraźcie sobie, że osoba, która wystawiła Maskaradę G1 na olxie na wymianę za LPS odpisała mi ,że czeka na dalsze propozycje a na razie dostała propozycje kupna za 50 i 60zł. Teraz na allegro widnieje aukcja tego kucyka od złotówki z ceną minimalną, która wynosi 60zł. Pani pewnie sprawdza czy dostanie za niego więcej niż 60zł. Żeby było ciekawiej LPSy za które chciała wymienić kucyka również sprzedaje.
W dodatku na allegro na ostatnim zdjęciu są dwa kucyki i podpis,że drugiego kucyka sprzedaje na innej aukcji, której nie ma. To była ta sama Pani, która jakiś czas temu miała mi sprzedać je na olxie po 5zł/szt po czym odesłała mi przelew bo córka podobno nie chciała ich sprzedawać. Co się tyczy allegro to nie rozumiem czemu pozwala na taką rozpiętość ceny w licytacji. Bo poniżej ceny minimalnej sprzedający nie ma obowiązku sprzedaży. W dodatku,żeby wycofać się z licytacji musisz podać powód w formie prośby do sprzedającego, czy to nie jest aby głupie? Okoliczności zakupu w przypadku licytacji są różne a jeśli komuś zabrakło by pieniędzy nie ma fizycznej możliwości aby to kupił. Za to jedna osoba może się bezkarnie wycofać a ty już nie bardzo. This is madness! Takie kwiatki, więc bądźcie czujni.

Co się tyczy koszulki,sprawa zbliża się do końca. Sprzedająca twierdzi,że nie widziała plamy (w co nie wierzę) ale honorowo zaproponowała zwrot pieniędzy, tylko pytanie czy do niego dojdzie? Ale sprawa tak czy inaczej prowadzi do pozytywnego rozwiązania.

Zaraz biorę się do poprawiania informacji o G4 i robienia miesięcznego zestawienia. Miejcie się na baczności i kolekcjonujcie dalej ;)

4 komentarze:

  1. hahaha, aż sprawdzę to allegro, Pani od Maskarady non stop zaskakuje xD

    OdpowiedzUsuń
  2. ja już się nauczyłam od takich cwaniaków nie kupować choćby mieli nie wiadomo jakie kucyki z Afryki, obstawiam że będą stały mnóstwo czasu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta...oby. Ja znów chciałam kupić G1,Pani odpisała mi raz po czym zignorowała totalnie i sprzedała komuś innemu. Naprawdę nie rozumiem tej ignorancji. Wystarczyło odpisać cokolwiek. Wiem ze byłam pierwsza ale może ktoś przebił ofertę pieniężną. W każdym razie moje fatum na G1 wciąż trwa. Najlepsze jest to że widać że ktoś przeczytał wiadomość. Przecież wystarczy napisać jedno słowo;nieaktualne. Bo ja też budżet mam ograniczony i muszę wybierać co chcę kupić ale ludzie z odpowiedzią czasem się budzą nawet po miesiącu ;) Sprawdź Facebooka.

    OdpowiedzUsuń