Autor szablonu: ArianadlaWioski Szablonów | Flower design by BiZkettE1 / Freepik

wtorek, 16 sierpnia 2016

Podróbki nad morzem


Musiałam pojechać nad morze przez co niestety nie mogę czatować w domu na paczki z kucykami i opóźnia to dodanie kolejnych postów. Obecnie jestem w Dziwnowie i będąc dzisiaj na spacerze wpadłam na pomysł na posta. Będzie on o podróbkach My Little Pony nad morzem. Proszę bądźcie wyrozumiali zdjęcia robiłam z partyzanta, żeby sprzedawcy nie patrzyli na mnie złym okiem.

Pierwszym miejscem był kiermasz letni i oto co na nim znalazłam. Prawie umarłam ze śmiechu.
Moim faworytem jest Rarity-Luna. Prawdziwy Nightmare.


Mój facet pokochał Pinkie Pie bez twarzy.



Przy kolejnym stoisku były kolejne pony-kombinacje.



Etap pluszaków zakończony. Teraz pora na figurki.

1. Cute Little Pony


2. My Lovely Merry


3. My Lovely Horse


Rarity-breloki


I na zakończenie przedmiot, który jest nawet uroczy. Chętnie widziałabym go na swoim balkonie.
Podróbka wiatraka G3.



Najciekawsze jest to, że ceny przekraczają zdrowy rozsądek. Niekiedy te pluszowe kucyki są droższe od oryginalnych. A biorąc pod uwagę jak udaje nam się wyszukiwać, używane kucyki ale oryginalne i więcej warte ze względu na wartość kolekcjonerską i kupować za grosze, sprzedawcy w  sklepach, w nadmorskich miejscowościach są nieco bezczelni. Rarity z pierwszego zdjęcia kosztuje 44 zł! Ale nie ma co lamentować, oby mieli zarobek. Ja bym chciała posiadać fake'a My Lovely Merry, w stosunku do wielu podróbek są nawet niezłe. Te plastikowe kucyki przeważnie kosztują ok 6zł, czyli do zniesienia.  Resztę do oceny pozostawiam wam. Ja się ubawiłam. :)

2 komentarze:

  1. Rarity-Luna jeszcze mi się podoba jako tako ale reszta...
    u mnie u chińczyka też jest sporo podróbek, niektóre są tragiczne xD
    są np. te breloki Rarity i wiele innych. ale będąc tam ostatnio zauważyłam oryginalne breloczki pluszowe z PP, FS, TS takie jak kiedyś były w biedronkach.

    OdpowiedzUsuń
  2. Tez je widziałam ale miały też niezłe ceny.

    OdpowiedzUsuń