Autor szablonu: ArianadlaWioski Szablonów | Flower design by BiZkettE1 / Freepik

piątek, 12 sierpnia 2016

Podróbki kucyków


W oczekiwaniu na nowe kucyki, w moim przypadku G2, bo jak wcześniej wspominałam mam pecha do G1, dodaję notkę o podróbkach kucyków i pokażę co ja mam w zbiorach.


Te dodaję pierwsze, bo miałam chrapkę na takiego fioletowego na olxie ale nie doczekałam się odpowiedzi i ogłoszenie wygasło. A szkoda bo był piękny. Dostałam je w prezencie urodzinowym jak byłam mała.


Są to jedne z podróbek wzorowanych na G1 z serii Merry Go Round.
Tego po lewej dostałam od mamy. Kupiła mi go w kiosku, bo byłam okropnym małym naciągaczem. Z resztą nadal jestem tylko fatum przeszło na mojego lubego. A drugiego dostałam od przyjaciółki z dzieciństwa na urodziny.



Te dostałyśmy z kuzynką. Wtedy miałyśmy fazę zbierania tych samych rzeczy. Z resztą jeden z jednorożców z pierwszego zdjęcia jest od niej bo wtedy jej się nie podobał. Na drugim zdjęciu dwa po prawej były dodatkiem do tych dużych z pierwszego. Środkowy wycyganiłyśmy od babci więc kupiła je nam w kiosku. Zawsze kupowała nam róże pierdółki w kioskach. Te dwa z lewej pewnie też ale dokładnie nie pamiętam.



Na część z tych kucyków naciągnęłam tatusia jak byliśmy na giełdzie samochodowej a część dostałam od kogoś, bo mu się znudziły.



Nie pamiętam skąd tego mam ale zawsze mi się podobał bo był szczupły i ma takie piękne kolorowe włosy. Jeden z moich ulubionych. Niektóre kucyki doceniłam dopiero po latach.


Kucyk po lewej został znaleziony na chodniku przeze mnie i brakuje mu kawałka nogi. Ale tak mnie rozczulił, że zabrałam go do domu, umyłam i uczesałam. Różowy jednorożec został kupiony w kiosku obok mojej uczelni w przerwie na papierosa. Potem biegałam z nim w ręku po pracowni malarskiej. Teraz przedstawię dwa ostatnie kucyki, które są najnowsze.


Tego dostałam w prezencie od mojej byłej współlokatorki. Powiedziała, że jak go zobaczyła to musiała go dla mnie kupić. Do tej pory śmiejemy się, że to jest kucyk z wodogłowiem.


Ten ostatni jest prezentem na zajączka w tym roku od mojej siostrzenicy.

Mam nadzieję, że notka wam się podoba, ze względu na to, że nie miałam wielu oryginalnych kucyków jako dziecko ta notka jest sentymentalną podróżą do czasów dzieciństwa. 

Póki co czekam na trzy kucyki G2 i jak wcześniej wspominałam na koszulkę z pony G1 i mam nadzieję, że ta koszulka w końcu dojdzie.

11 komentarzy:

  1. kurcze, świetna notka i fajne zbiory fejków.
    ja w dzieciństwie też posiadałam same fejki, moja starsza siostra nie chciała się ze mną dzielić swoimi G1, potem je sprzedała... dopiero od taty w prezencie dostałam swojego pierwszego oryginalnego kuca, G2 Sweetberry.
    tego fioletowego chyba widziałam na olx :-) szkoda że się nikt nie odezwał ale to standard, ja teraz kupiłam 4 G2 na allegro i paczki nie ma, 2 mejle wysłałam i cisza, na szczęście już kiedyś od tej Pani kupowałam masę G1 więc mam nadzieję że wyśle :-)
    co do fejków, w dzieciństwie miałam ze 2-3 z 3-4 zdjęcia, wydałam, przepadły nawet nie wiem gdzie, Remco też miałam, fioletowy Remco był w ogóle chyba moim pierwszym kucykiem... gdzieś na blogu jest notka ze zdjęciem jak trzymam go w łapkach mając 5-6 lat :-)
    ja nie posiadam zbyt dużo fejków... miałamm całą wielką torbę uzbieraną przez kilka miesięcy to postanowiłam sprzedać.
    jedyne co mam to trzy Takara Fakie Babies i fejka bobasa G1 (była seria zawieszek do kluczy, miały owocowe cutie marki i pachniały).

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja tych nie sprzedam bo mam do nich sentyment ale pewnie jak mi się uzbierają takie kupione w zestawie bo chciałam coś innego i nie będą mi się podobały to pewnie też będę się pozbywać. A z powodu tej fioletowej strasznie mi smutno tak mi się cholera spodobała. Kurcze mówisz, ze kupiłaś 4 sztuki G2 a ja siedzę cały czas w tych ogłoszeniach i kurde nawet nie widziałam tego ogłoszenia. Teraz babka wystawiła na allegro G1 i G2 ale jak na mnie trochę za drogo. Ale ta Pani chyba co jakiś czas zamawia z ebay'a i wtedy sprzedaje na allegro.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak zauważę gdzieś takiego fejka jak ten fioletowy to podeślę linka.
      ja te G2 wygrałam fartem bo zalicytowałam, potem ktoś mnie przebił to ja go przebiłam i zapomniałam o tej aukcji bo wyjechałam na weekend.
      wracam do domu a tutaj że wygrałam :-)
      te na allegro widziałam ale... powstrzymuję się :-)

      Usuń
  3. Wiem które! Czy była tam Firefly? Ty dziadówo! :))))) To ja licytowałam i ktoś mnie co chwilę przebijał, wiec doszłam do wniosku, ze ktoś ma pewnie program do licytacji i skapitulowałam.

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja je tak chciałam ale strasznie nie lubię licytacji. Ale jak by Ci się któryś powtarzał to chętnie odkupię. Mi na tej Firefly zależało bo jest rzadka ale wiem, że brakowało im diamencików w oczkach.

    OdpowiedzUsuń
  5. tak, z Princem Firefly :D
    uwierz mi, że jak przebiłam to potem kompletnie o tym zapomniałam :D nie miałam dostępu do neta przez cały weekend, ale powtarzają mi się 2, Morning Glory (Princess) z koroną i Sunsparkle z Tender Families + mam jeszcze tę Ivy więc jak wrócę to mogę Ci je odsprzedać :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. http://allegro.pl/show_item.php?item=6408328795

    tu jest fajny zestaw z G1, niestety też licytacja ale to już nie ja :D

    OdpowiedzUsuń
  7. To wyślij mi fotki bo ja akurat dzisiaj kupiłam Sundance i mam Ivy i Morning Glory ale wszystkie w innych wersjach. Po drugie widziałam tą aukcje i umawiałam się z babką na odkupienie tych 3 kucyków dwa dni temu bo ma też na olxie wystawione ale ktoś je zlicytował bo nie wycofała oferty i klops. Napisała,że dopóki nie dostanie kasy za licytacje to nie są sprzedane więc, gdyby ktoś się rozmyślił to mi je sprzeda ale wątpię. Na olxie tez mi przeleciał zadki kucyk G2 ale miałam problem ze znalezieniem imienia i Light Heart w stanie idealnym za totalną taniochę. Po trzecie ta fioletowa na olxie miała też fioletowe włosy i oryginalne różowe kokardki na warkoczykach bo sprawdzałam właśnie waszego posta o podróbkach to wasz kucyk miał kolorowe włosy. Dlatego tamta była taka śliczna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ok, jak do mnie dojdą (bo jeszcze ich nie mam) to Ci wyślę, ale to pewnie za tydzień bo dzisiaj wyjeżdzam.
      oj to szkoda... pewnie skoro już zalicytowane to kupi ta osoba... eh, co my się mamy z tymi kucami, same problemy :D

      Usuń
  8. Na pewno chciałabym Morning Glory bo mi się podoba w tej wersji. Za Sun Sparkle chyba podziękuję bo jakoś nie mogę się przekonać do ty kucy G2 co mają mocowaną głowę na kulę.

    OdpowiedzUsuń
  9. Na allegro była na licytacji Sundance, którą dzisiaj kupiłam za 9,99, cena kup teraz 15 +8,50 przesyłka i nikt jej nie chciał kupić przez jakiś czas mimo tego,że jest w bardzo dobrym stanie. Więc napisałam do sprzedającego, że mogę dać 16zł już z wysyłką i dobra. Dostałam odpowiedź, wystawił nowe ogłoszenie i bez problemu. Czasem warto się potargować. Bo te licytacje zdecydowanie utrudniają im sprzedaż.

    OdpowiedzUsuń