Autor szablonu: ArianadlaWioski Szablonów | Flower design by BiZkettE1 / Freepik

poniedziałek, 22 sierpnia 2016

Wing Song G2 (Secret Surprise Friends)


Imię: Wingsong
Generacja: G2
Rok produkcji: 1998
Seria: Secret Surprise Friends
Kolor ciała: oryginalnie fioletowy (moja jest brązowa?)
Kolor włosów: różowe
Kolor oczu: błękitne, diamencik biały
Znaczek: domek dla ptaków z gałązką

Moja perełka co prawda brak jej diamencików ale jest śliczna.

P. S. Czy wy też zauważyliście, że pojawiła się nowa moda wymiany MLP G1 na Littlest Pet Shop?

6 komentarzy:

  1. lubię bardzo Wing Song, fajnie że udało Ci się ją zdobyć.
    mi ludzie na olx proponowali wymianę G3, G4 albo MH na LPS :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja widziałam dwa ogłoszenia w jednym była Parasol G1 i Skydancer G1 na LPS a ostatnio się pojawiła Maskarada w dobrym stanie też zamiana na LPS ale niestety już jej nie ma a poza tym straszne trudno się dogadać bo nikt nie podaje konkretów np. jakich LPS szuka. Ale normlnie chyba zaczne skupywać pet shopy, żeby się wymieniać. ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o tę Parasol i Skydancer pisałam, Pani odpisała że ich nie sprzedaje bo to są G1 i nie wie jaką podać za nie cenę :D

      Usuń
  3. Ja też pisałam, nawet zaproponowałam jej cenę ale mi się wydaje, że albo są to osoby niezdecydowane co do pozbycia się tych kucyków albo zapozna się z tematem i sprzeda za większą kwotę. Pani od Maskarady napisała mi,że dostała same oferty pieniężne a największa to 60zł ale czeka dalej. Tylko nie wiem na co. Kto da więcej? Bo nie w ogłoszeniu nie ma sprecyzowanych informacji o jakie LPS chodzi. Co prawda mi już Pani wytłumaczyła ale wątpię aby taka wymiana doszła do skutku.

    OdpowiedzUsuń
  4. ja też napisałam o Masqueradę to mi odpisała:

    "Witam.
    Na razie je nie wystawiam ponieważ czekam na propozycję.
    Można złożyć ofertę a ja potem najlepsza wybiorę.
    Żółtego mogę wymienić na figurki kotki i pieski LPS Littlest Pet Shop ze starej serii.
    Pozdrawiam."

    mi się chce z tego po prostu śmiać, niech czeka na propozycje xD

    OdpowiedzUsuń
  5. No dlatego o tym mówię, że średnio wykonalne są te wymiany.

    OdpowiedzUsuń