Autor szablonu: ArianadlaWioski Szablonów | Flower design by BiZkettE1 / Freepik

wtorek, 20 września 2016

Wycieczka do hurtowni zabawek

Dzisiaj z ciekawości wybrałam się do hurtowni zabawek,żeby zobaczyć co mnie ciekawego tam spotka. Okazało się,że wybrałam dobry dzień , gdyż był dzień otwarty, było mnóstwo osób, które prezentowały swoje produkty. Hurtownia była niesamowita ale nie było tam zbyt dużego wyboru kucyków oraz ceny były wysokie, więc nie dziwię się,że sklepy mają takie duże ceny. Nie wiem na co miałam nadzieję ale to w większej mierze rozwiązuje problem braku ciekawych kucyków G4 na półkach sklepowych. Ni c z wyjątkiem wielkiej Twilight za ponad 200zł i małą Luna nic nie zrobiło na mnie wrażenia. Nawet Blind Bagów nie było. Mimo wszystko wycieczka była przyjemna.







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz