Autor szablonu: ArianadlaWioski Szablonów | Flower design by BiZkettE1 / Freepik

poniedziałek, 19 września 2016

Wysyłkowe bonusy

Przyszedł do mnie właśnie kucyk G2 ale ta notka będzie dotyczyć bonusów, które dostałam z okazji tej przesyłki oraz wcześniejszych. Uważam,że jest to bardzo miły gest i warto trochę rozchmurzyć niebo po Sky Skimmer (sprawdziłam ogłoszenie i w jego treści jest informacja, że są trochę pomazane długopisem, po mojemu te pomarańczowe plamy nie kwalifikują się pod "trochę"). To wszystko skłoniło mnie do utworzenia listy negatywów jak i pozytywów. Możemy tworzyć ją razem. Ale wróćmy do tematu posta. Takie coś czekało na mnie w kopercie pomijając kucyka:




Najbardziej urzekła mnie koniczyna i sianko. Jest to pewna forma na pozbycie się niepotrzebnych pierdółek ale z uwagi na to że był liścik uważam to za miły gest i chyba sama będę tak robić. Świetna sytuacja na poprawę humoru dzięki Pani Angelice (olx) :) Na ostatnim zdjęciu są fanty od Asi (zakup przez facebooka). Pozdrawiam was serdecznie <3

1 komentarz:

  1. mnie też zawsze takie rzeczy cieszą :) kiedyś dostałam gratis do jakiegoś kucyka figurkę Rarity w pudełku i wiele innych zabawek, miły gest ze strony sprzedającego :-)

    OdpowiedzUsuń