Autor szablonu: ArianadlaWioski Szablonów | Flower design by BiZkettE1 / Freepik

poniedziałek, 10 października 2016

Karteczki z kucykami G3


Ostatnio odkopałam swoje stare karteczki i przez przypadek nawiązałam kontakt z kolekcjonerkami. Oczywiście te z kucykami znalazłam na samym końcu. Ale są! Rainbow Dash i Kimono G3. Postanowiłam, że karteczki z kucykami też zacznę zbierać ale tylko G3 ponieważ G4 są tylko w wersji Equestria Girls. z początkiem października rozpoczęłam pierwszy rok studiów magisterskich  i poznałam Blankę, która jest kolekcjonerką lalek Barbie (głównie tych z lat 80,90), więc gdyby ktoś miał jakieś info o sprzedaży lalek czy innych blogach lub kolekcjonerach proszę dajcie znać. :) Wiem,że na allegro jest teraz pogrom licytacji G1 i G2 ale nie dajcie się zwariować. I nie martwcie się kolejne kucyki czekają, żeby zawitać na bloga ale zdjęcia mnie nie zadowalają, więc chcę je zrobić jeszcze raz a niestety teraz późno wracam do domu więc i mam marne szanse na światło dzienne. Trzymajcie się!

P. S. Mam straszną frajdę z tych karteczek <3

wasza Silvestris

2 komentarze:

  1. Aż zajrzałam na allegro :D wysyp kucyków <3

    OdpowiedzUsuń
  2. niestety żadnych z kucykami nie posiadam niestety ale też mam sporą kolekcję z dzieciństwa :-)

    OdpowiedzUsuń