Autor szablonu: ArianadlaWioski Szablonów | Flower design by BiZkettE1 / Freepik

sobota, 12 listopada 2016

Basket Surprise G2

Udało mi się kupić w zestawie kucyki z Basket Surprise. W dodatku Sweet Berry mi się zdublowała i mam ją w dwóch wersjach. Jedna ma jasno błękitne diamenciki a druga ciemno niebieskie (patrz ostatnie zdjęcie). Sweet Berry we wszystkich wersjach ma ten sam kolor jasno błękitny więc, podejrzewam,że w tej drugiej ktoś amatorsko wstawił diamenciki ale zrobił to wyjątkowe profesjonalnie :) Gdyby ktoś chciał to drugą Sweet Berry mam na wymianę. Niedługo zrobię jakiegoś posta z kucami na wymianę. Ale to jeszcze trochę.


Imię: Sweet Berry&Ivy
Generacja: G2
Rok produkcji: 1998
Seria: Basket Surprise
Znaczek: standardowe znaczki kucyków z zielonym listkiem
Blue Pearl (Magic Fantasy Hair Ponies)&Ivy (My Pretty Parlor)&Ivy (Basket Surprise)
Princess Sweet Berry (Masquarade Ball)&Sweet Berry (Magic Motion Tea Party)&Sweet Berry (Basket Surprise)

11 komentarzy:

  1. bardzo lubię ten zestaw Sweet Berry i Ivy, zawsze je chciałam mieć w dzieciństwie :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne są... Bardzo mi się podobały te koniki, gdy byłam jeszcze dzieckiem. I nawet je miałam :D Niestety, została mi tylko Ivy. Sweet Berry zginęła śmiercią tragiczną ;_;

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja osobiście nie lubię kucyków g2 wolę g1 i g3, ale przyznam że ta ivy z tej serii jest śliczna <3 ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. A właśnie utworzyłam bloga więc zapraszam !!! :-)
    http://kolekcjamlp.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń