Autor szablonu: ArianadlaWioski Szablonów | Flower design by BiZkettE1 / Freepik

czwartek, 17 listopada 2016

Kucyk z Blind Baga Wave 17

Wczoraj dostałam  w prezencie od mojego chłopaka na otarcie łez długo poszukiwanego przeze mnie Halloween'owego Blind Baga. Na otarcie łez ponieważ kupił sobie bustery z kartami Pokemonów. Ostatecznie torebkę udało się kupić w Smyku. W żadnym markecie, biedronce czy Toy Rus ich nie było. Wylosowałam śliczną Lily Valley.
Mam ważne ogłoszenie. Otóż zepsuł mi się laptop. Dopóki go nie naprawię nie wiem czy będę w stanie dodawać kolejne notki. Mam nadzieję że tak ale proszę o cierpliwość. Dzisiaj przyszły dwa nowe kuce i już są po spa. W najbliższym czasie dodam zakładkę pt.: "Kucykowe Spa". Jeszcze dwie paczki w drodze i na nowy miesiąc mam dwie rezerwacje więc jest na co czekać.



6 komentarzy:

  1. u mnie już nie ma, nie zdążyłam nawet kupić :<

    OdpowiedzUsuń
  2. Też wczoraj miałam ważne ogłoszenie ale niestety nie udało mi sie była to applejack g1 na Olx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to jest dopiero historia. Jako pierwsza napisałam do sprzedawcy, zgodził sie sprzedać bez problemu wysłał nr konta, poinformowałam ,że przelew zrobię wieczorem. Wszystko pięknie. dostałam nawet dodatkowe zdjęcie a wieczorem siadam do robienia przelewu i dostaję wiadomość że mam nie robić bo sprzedający dostał lepszą ofertę. Taaadam. Była jeszcze jedna Applejack G1 na ogłoszeniu ale sprzedawca nawet nie zaszczycił mnie odpowiedzią. nawet nie będę komentować tej sytuacji.

      Usuń
  3. Ach to widzę ze miałaś ten sam problem, no cóż nie jestem sama ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. nie piszcie dziewczęta o takich rzeczach bo znowu zostaniemy podkablowane, tym razem do Pani od AJ xD

    OdpowiedzUsuń