Autor szablonu: ArianadlaWioski Szablonów | Flower design by BiZkettE1 / Freepik

poniedziałek, 21 listopada 2016

Ringlets G1

Przedstawiam kucyka, który był moim marzeniem. Mój egzemplarz jest nieco po przejściach: wyblakłe nogi i uszy, odbarwienia, dziurki w uszach, przycięta grzywa itd. Starałam się aby po odnowie wyglądał jak najlepiej. Jednak uważam, że jak na swoje lata trzyma się nieźle. Te włosy! Kucyk ma ruchomą głowę i według mnie jest naprawdę niesamowity. Uwielbiam masywne kuce, może stąd mój zachwyt.


Imię: Ringlets
Generacja: G1
Kraj: Hong Kong
Rok produkcji: 1985
Seria: Earth Pony
Kolor ciała: szary
Kolor włosów: tęczowe
Znaczek: kółko

10 komentarzy:

  1. Tez go mam największa frajda jak sie ten ogon skraca po poruszaniu głową 😬

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta grzywa! Boru zieloniutki, to najpiękniejsza ze wszystkich tęczowych grzyw jakie do tej pory widziałam! <3 No i te oczyska. Kocham żółte oczyska u kucyków *.*

    OdpowiedzUsuń
  3. Czy jest Pani zainteresowana Dainty Dove G2?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tu jest mój mail proszę pisać wyśle zdjęcia i powiem jakie mam z G2 mariannamagdalenatarnas@gmail.com

      Usuń
  4. Mogę jeszcze zaoferować Light Heart z ruchomymi nogami, Princess Silver Swirl, Moon Shadow i Sky Skimmer 2 wersjach z góry mówię że wymieniam się za małe G1 albo cena nie przekraczająca 25 zł przy zakupie kilku oczywiście będzie niższa

    OdpowiedzUsuń
  5. 25 zł to cena z wysyłką

    OdpowiedzUsuń