Autor szablonu: ArianadlaWioski Szablonów | Flower design by BiZkettE1 / Freepik

niedziela, 27 listopada 2016

Rosedust G1

Przyjechała do mnie od Langivy <3
Kucyk jest nieco sfatygowany przez życie ale uważam, ze jest śliczny. Pierwszy raz zobaczyłam Flutter Pony na żywo, żeby ocenić jego skalę i muszę przyznać, ze jest w nim coś hipnotyzującego. Chciałabym uzbierać całą serię.


Imię: Rosedust
Generacja: G1
Rok produkcji: 1986
Seria: Flutter Ponies
Kolor ciała: żółty
Kolor włosów: jasno różowe
Znaczek: różyczki


Kolejny kucyk znalazł przyjaciela. Rosedust i Flurry. Biedne łysole :p

6 komentarzy:

  1. faktycznie widać że wiele przeszły,ale może kiedyś im dorobisz włosy ja często swoim dawałam włosy z peruk i efekty były świetne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie ostanio się nad tym zastanawiałam ale przyznam szczerze,że jeśli chodzi akurat o te dwa kuce to zupełnie podobają mi się w tej chłopięcej wersji.

      Usuń
    2. Racja są w swoim innym rodzaju ;)

      Usuń
    3. Nie wyobrażam ich sobie teraz z lokami.

      Usuń
  2. Chyba jeszcze nie widziałam konika, który miałby tak dziwna pozę. No dobra, ale ja o G1 mało wiem.
    Obydwa są urocze - nawet, z tymi potarganymi i poobcinanymi włosami.

    OdpowiedzUsuń