Autor szablonu: ArianadlaWioski Szablonów | Flower design by BiZkettE1 / Freepik

wtorek, 8 listopada 2016

Silvestris uznana za Podmieńca!


Moi Drodzy,

Facebook uznał mnie za podmieńca i po raz kolejny wylogował mi automatycznie konto bez żadnego uprzedzenia. Tylko teraz problem jest taki,że nie wystarczy zmienić hasła i podać prawdziwe imię i nazwisko ale strona żąda ode mnie również skanu mojego dowodu. Nie mam pojęcia co to za kretynizm ale oczywiste jest to,że go nie podam. Jak się okazało skontaktowanie się z Twórcami strony tez wcale nie jest takie proste, jak by się mogło wydawać, więc póki nie odkryje jak ominąć ten problem, nie będę aktywna na facebooku. Kilka rozmów mi wczoraj przerwało i nie odczytałam wszystkich wiadomości. Jeśli potrzebujecie się ze mną skontaktować, póki co piszcie do mnie mail przez konto Google.

10 komentarzy:

  1. właśnie widziałam że coś się stało i Twoje wiadomości zostały usunięte... tylko czemu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie nie wiem. Bo zamiast wylogować zawiesiło mi całe konto. A nie mogę się doszukać gdzie mam sie skontaktować z facebookiem. Bo załadowałam jakiekolwiek dane żeby sprawdzić o co chodzi a system to wysłał do weryfikacji. Nie mam pojęcia czy ktoś zgłosił moje konto przezmoją nazwę czy o co chodzi. w ostatnim tygodniu trzy razy mnie tak wylogowało i nie mogłam się zalogować i musiałam zmienić hasło. Myślałam,że to wirus a to chyba jednak facebook bez uprzedzenia robi takie rzeczy i teraz nie wiem jak mam to odkręcić.

      Usuń
  2. Dobra, to nie jest normalne. Albo na fb jest jakaś awaria, albo ktoś zgłosił twoje konto, albo nie wiem, o co w tym chodzi.
    W każdym razie - podejrzane.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapewne ktoś "życzliwy" zgłosił Twoje konto pod pozorem podżegania do nienawiści czy innego shitu ;) Po tych gównoburzach, co miały tutaj miejsce, nie zdziwiłabym się gdyby jeden czy drugi sprzedający przypuścili atak na Ciebie bądź Twojego bloga, to taki standard, nie ma się czym przejmować, zawiesić Cię raczej permanentnie nie zawieszą ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hm... tylko Facebooka nie mam połączonego z kontem Google w żaden sposób. A dzisiaj od kolegów usłyszałam że to normalne że żądają dowody aczkolwiek jest to niezgodne z prawem. A konto mam dalej zablokowane. Nie dostałam żadnej wiadomości o weryfikacji. cierpliwosci moze to tylko wirus. Tutaj jestem zawsze jak coś :) i dzieki za wsparcie.

      Usuń
  4. Aczkolwiek i tak podejrzewa, że za wysłanie zdjęcia kucyka zamiast skanu dowodu i tak mi skasują konto.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ktoś cię po prostu zgłosił za nieprawdziwe, tj. nie z prawdziwym imieniem i nazwiskiem, konto i tyle.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie tak. Tylko gorzej,że nie mogę odkręcić tego z dowodem. To jest idiotyczne.

      Usuń
    2. Taki facebook ma regulamin i tyle.

      Usuń