Autor szablonu: ArianadlaWioski Szablonów | Flower design by BiZkettE1 / Freepik

czwartek, 29 grudnia 2016

Giggle Garden Nursery G2 (2000)

Hejka widzę, że towarzystwo trzeba rozruszać bo ostatnio popadło w świąteczne lenistwo i nie dodaje notek. Bardzo długo zwlekałam z tą notką ponieważ byłam niezadowolona ze zdjęć. Nie mam pojęcia jak sfotografować to ustrojstwo. Potrzebowałabym dziennego światła, dnia wolnego i dużo miejsca a nie mam żadnej z tych rzeczy. Także jest, co jest. Mam nadzieję, że mi wybaczycie.
Playset przyszedł w pudle z kucykami G2.











2 komentarze:

  1. Obożechrystepaniematkoboskoczęstochowsko, tyle uroczoffści w takim stężeniu, awww, ómjeram *.*
    Jak ja mogłam nie lubić kucykowych dzieciorków... xD

    OdpowiedzUsuń
  2. ale dzieciaki mają teraz zabawę ;-)

    OdpowiedzUsuń