Autor szablonu: ArianadlaWioski Szablonów | Flower design by BiZkettE1 / Freepik

sobota, 3 grudnia 2016

Spóźnione podsumowanie listopada.

Robię spóźnione podsumowanie listopada nie dość, że nie na swoim laptopie to jeszcze wczoraj zaczęłam pierwszy dzień pracy ze zmianą do 21. Kolejne kuce stoją w kolejce tylko nie ma kto im zrobić ładnych zdjęć. Nienawidzę nie mieć dobrego sprzętu. całkowicie mnie to zniechęca.  Zrobiłam kucykom zdjęcia jak z imprezy z lat 20 i karnawału w Rio. Wiem, że zdjęcia są od czapy ale nic na to nie poradzę.                                                                                                                                                  G1
 G2
 G3

11 komentarzy:

  1. nie są wcale takie złe, widać co na nich jest :-) jakoś w tym miesiącu rządziły G3 :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. piękności :) w ciągu miesiąca 21 kucy to dużo u mnie na razie kolekcja się ni powiększyła;(

    OdpowiedzUsuń
  3. ale dużo ich 😍😍😍😍

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak wyszło i coraz bardziej się wkręcam w te G3.

      Usuń
  4. A poza tym najważniejsza jest radość kupowania a to co ostanio dzieje się z G1 i G2 odebrało mi apetyt.

    OdpowiedzUsuń
  5. Te piórka we włosach Ivy i Sweet Berry, wyglądają obłędnie. Więcej takich stylizacji proszę! *.*

    I w ogóle - raaaaaaaany, ile tych kucyków! <3 Aż miło patrzeć :D

    A właśnie, muszę zapytać, ponieważ na G3 się nie znam. Jak to jest z tymi ich łebkami? Zauważyłam, że Cherry Blossom II, ma ten łepek przekręcony na stałe i za nic nie można nim kręcić. Wszystkie w tej pozie tak mają, czy tylko niektóre okazy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chyba tylko niektóre, ja kiedyś jednemu G3 odcinałam łepek nożykiem bo inaczej się nie dało (był do rerootu).

      Usuń
    2. ten klej cholernie mocno trzyma, wpierw go gotowałam we wrzątku zanim zaczęłam mu go odcinać :P

      Usuń
    3. Ojesó jesó! Cóż to najlepszego się zalęgło w głowach twórców z Hasbro O.O Kucyponki okaleczone od samego momentu powstania ;_; Dlatego właśnie boję się kupić kilku okazów. Poszukuję ciemno niebieskiego z marchewkowymi włosami, ale on też jest w takiej dziwacznej pozycji i ten łepek ma tak koszmarnie wykręcony.

      Usuń