Autor szablonu: ArianadlaWioski Szablonów | Flower design by BiZkettE1 / Freepik

piątek, 20 stycznia 2017

Fakie Garland Pony

Dzisiejsza notka będzie o uwielbianych przeze mnie Garland Pony, gdyż udało mi się zdobyć kolejnego do mojej skromnej kolekcji. Kucyk jest w świetnym stanie i nawet pachnie tak tak samo jak w dzieciństwie.


 Na stronie MLP Wiki możemy się dowiedzieć,że były one produkowane tylko W Europie i rzekomo istnieje 8 wzorów tego kucyka. Ja posiadam trzy. Pozostałe trzy udało mi się zidentyfikować w internecie ale według MLP Wiki podobno jest jeszcze fioletowy i pomarańczowy kucyk. jednak nigdy takich nie widziałam.



Pamiętam, że jak byłam mała (przełom lat 90 i 2000) kucyki można było kupić w kiosku. Poniacze prawdopodobnie były wzorowane na kucykach G1: Flower Bouquet i Sunny Bunch z serii Merry Go Round.


Gdyby ktoś znalazł jakieś informacje na temat któregoś z tych kucyków, dajcie znać :)

5 komentarzy:

  1. te fakie akurat mi się bardzo podobają, jeżeli jakiegoś z tej serii znajdę to napewno dam Ci znać :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. ten jasno różowy był chyba ze dwa razy na allegro, niebieskiego nie widziałam nigdy, natomiast zielonego chyba sama bym chciała <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Jasno różowy był ale bez ogona i grzywy z przesyłką za 12zł. A potem była licytacja w zestawie i nie udało mi się go wygrać. Zdjęcie niebieskiego ściągnęła z polskiego bloga o zabawkach ale nigdy nie widziałam go w sprzedaży. To samo z ciemnozielony.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bede pamiętać jak znajdę :D

    OdpowiedzUsuń