Autor szablonu: ArianadlaWioski Szablonów | Flower design by BiZkettE1 / Freepik

piątek, 6 stycznia 2017

Sunny Daze I G3

W pierwszej kolejności chciałam podzielić się z wami informacją,że znalazłam świetną stronę na której są zamieszczone wszystkie figurki i playsety z generacji czwartej (klik). Dzięki tej stronie udało mi się zidentyfikować moje kucyki G4. A muszę przyznać że z niektórymi miałam problem. Strona posiada też super wyszukiwanie. Po imionach kucyków lub po seriach co znacznie wszystko ułatwia. 
A teraz przedstawiam mojego nowego kucyka, który przyjechał do mnie z Żyrardowa dzięki uprzejmości Pani Anny, która jako kolekcjonerka lalek udała się na targ staroci i i przy okazji wpadły jej w rękę kucyki. Muszę przyznać, że Żyrardów to bardzo ciekawe miasto. Chyba się kiedyś tam wybiorę. :)

Sunny Daze I (Rainbow Pony 2003)


Tutaj Sunny Daze I i Sunny Daze IV

3 komentarze:

  1. Zapraszam bardzo serdecznie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. SD IV! <3

    Jeju, jeju, kogóż to ja widzę na twoim szablonie! Sam Discord! <3
    Podmieniec też fajny. Uważam je za absolutnie urocze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak ale niestety nie mogę dopasować formatu. Jutro się pogłowię co z tym zrobić. ALe chyba umieszczę inny szablon :(

      Usuń