Autor szablonu: ArianadlaWioski Szablonów | Flower design by BiZkettE1 / Freepik

czwartek, 2 lutego 2017

Night Glow G2

Udało mi się ustrzelić rzadkiego kucyka, którym jest Night Glow G2. Jest to trzeci mój kucyk z serii Magic Fantasy Hair Ponies 2002. Jednak po szczegółowych oględzinach doszłam do wniosku, że kucyk ma coś nie tak z włosami. Oryginalnie grzywa i ogon powinny być białe i świecić w ciemności niestety został tylko ich biały fragment. Podejrzewam, że ktoś je nieudolnie przefarbował i niestety zniszczył ale w tym kolorze kucyk wygląda równie ciekawie. Mimo wszystko cieszę się, że kucyk trafił do mnie i nie będzie już torturowany bo przyjechał do mnie w naprawdę kiepskim stanie.


2 komentarze:

  1. śliczna, moja to straszna bida i też już włosy nie świecą :<

    OdpowiedzUsuń