Autor szablonu: ArianadlaWioski Szablonów | Flower design by BiZkettE1 / Freepik

czwartek, 30 marca 2017

Nowe Blind Bagi G4.5

Ostatnio zauważyłam w markecie nową serię blind bagów, co mnie niezmiernie ucieszyło. Jest kilka różnic między nową generacją a poprzednią, które zaraz wam wyłuszczę.

1. Nowa szata graficzna zgodna z nową serią G 4.5


2. Najważniejsze ! Nowa seria kucyków nareszcie jest zrobiona jak należy. Każda postać ma inną pozę i przypomina swojego odpowiednika z serialu co jest bardzo dużym plusem, zważywszy na fakt, że kolekcjonerzy bardzo często marudzili na blind bagi G4 ze względu na fakt iż posiadały one kilka moldów, które nieustannie się powielały co sprawiło wrażenie iż było dużo Pinkie Pie , Rairty itd. w różnych kolorach, niż faktycznie różnych kucyków. Widać producenci poszli po rozum do głowy i postanowili zaprojektować figurki jak należy.


3. Torebka mimo kryjącego druku jest nieco przezroczysta w niektórych fragmentach i można podejrzeć kucyka, który jest w środku. Być może kłóci się to z ideą całego blind bagu ale każdy ma przecież listę okazów, które chciałby mieć w swojej kolekcji bardziej od innych, więc ja marudzić nie będę. Gdy trzymałam torebkę w dłoni widziałam wyraźnie oko kucyka co pozwoliło mi na zidentyfikowanie go już później, gdy zerknęłam na zdjęcie pudełka. w blind bagu, którego zdjęcie wam prezentuję znajdowała się Lyrica Lilac. Uważam to za niezły sukces Hasbro, skoro byłam w stanie zidentyfikować kucyka po oku a nie kolorze czy moldzie.


Muszę przyznać, ze jest to dla mnie miłe zaskoczenie i pewnego rodzaju rekompensata, zważywszy na fakt iż nowe kucyki G4.5 mi się nie podobają. A blind bagi uwielbiam. A wy co sądzicie?

6 komentarzy:

  1. Jeszcze nie miałam żadnego blind baga ;_; Najwyższy czas jakiegoś kupić. Może jakimś cudem przekonam się co do zawartości. A sama idea blind bagów, jak dla mnie, jest świetna, ponieważ kocham niespodzianki, gry, wygłupy i wszelkie (dosłownie) idiotyzmy. Także, no... Trochę dziwnie będzie mi płacić za coś, czego teoretycznie nie da się zobaczyć, ale w tym właśnie widzę cały urok. Chociaż jeszcze bardziej uroczo by było, gdyby czasem, zamiast kucyków - w blind bagach kryły się jakieś macki, które po otwarciu torebeczki, oplatały by rękę "szczęśliwego" nabywcy ^^

    Jeśli chodzi o G4.5 to... Ummm... Może niech to już wycofają, eh? Jakoś tak, nie widzę nic specjalnego w tej "podgeneracji".
    Swoją drogą - generacja G3, zakończyła się po G3.5, zatem... Czy generacja G4 zakończy się po G4.5? A może to już w ogóle będzie koniec poniaczy?
    Chociaż osobiście, chciałabym, żeby powstała jakaś piąta generacja kucyków, zupełnie niezwiązana z czwartą ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. G3,5 trwało bodajże rok? także kompletnie się nie utrzymała... ja osobiście na te "kreatury" patrzeć nie mogę, miałam kilka, próbowałam zatrzymac ale ni cholery nie mogłam, są okropne... także zobaczymy ile będzie trwać G4,5 ale myślę że również niezbyt długo ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a co do blind bagów, uwielbiam te malutkie figurki, mam całą torbę i z chęcią kupię jak zobaczę gdzieś u nas w mieście, pozatym... każdy kucyk z blind baga ma tzw. swój kod i ten kod jest również na torebce więc można na spokojnie po kodzie poznać jaki kuc jest w środku, ja szukałam tak Trixie xD kiedyś kody były na SR.

      http://strawberryreef.com/images/Ponies/FIM/BBdetail_sarahg.jpg

      http://strawberryreef.com/images/Ponies/FIM/BB8detail_Remmy.png

      Usuń
    2. I całe szczęście, że G3.5 się nie utrzymały. To była jakaś masakra i nie wiem, jak Hasbro mogło coś takiego wypuścić.
      Ciekaowść mnie zżera, jak długo będą te G4.5. Może też coś koło roku? I zastanawiam się, co dalej. Mam 3 opcje:
      1. Produkcja kucyków pony zostanie wstrzymana (w to watpię).
      2. Kycyki G4 przeistoczą się w G5 i zostaną maksymalnie udziwnione.
      3. Powstanie G5 i to będzie zupełnie nowa seria, niekoniecznie lepsza od G4.

      Ale z tymi kodami, to genialnie wyczaiłaś :D

      Usuń
    3. no całe szczęście, myślę że największy szał na G4,5 będzie do wypuszczenia filmu, potem ucichnie i będzie G5 xD

      Usuń
    4. Oby tak było. Oby...
      A jeśli chodzi o ewentualne G5, to ciekawość mnie zżera, co by to było. Przy obecnych trendach na rynku zabawek, to ja szczerze wątpię, aby G5 mogło w jakimś stopniu przypominać choćby te poczciwe kuce G1.

      Usuń