Autor szablonu: ArianadlaWioski Szablonów | Flower design by BiZkettE1 / Freepik

czwartek, 8 czerwca 2017

Blossom G1


Dzisiaj prezentacja trzech ale jakże różnych Blossom w mojej kolekcji. Pierwsza to podstawowa Blossom (ta środkowa), druga to włoska Nirvana (po prawej) a trzecia, największa to uwaga...skarbonka!


Najpierw zaprezentuję wam różnice między podstawą a nirvaną. Po pierwsze znacząco różnią się kolorem ciała, oczu i włosów. Mi bardziej odpowiada ten piękny fiolet w wersji włoskiej oraz cudne niebieskie oczy, które podkreśla również fioletowa grzywa, która ma błękitne refleksy pod światło. Drugi znaczący punkt to wysokość ale przyznam, że nie rozpracowałam czemu są innego wzrostu i czy to tylko moje egzemplarze się różnią czy wszystkie.



Teraz pora na gwóźdź programu <3 Moja przecudna skarbonka została zakupiona od kolekcjonerki, którą serdecznie pozdrawiam. Niestety jest ona trochę wyblakła i nie posiada korka ale mimo wszystko robi wrażenie. Dodam, że jest ona wykonana z plastiku, ja jak zobaczyłam ją na zdjęciu to miałam wątpliwości i myślałam, że to porcelana. Na szczęście dla mnie okazało się, że nie i przesyłka nie była kłopotliwa. Nie sądziłam, że uda mi się zdobyć takie cudo. Nie wiem ile jest warta ponieważ na ebay'u znalazłam tylko jedną ofertę sprzedaży skarbonki Bowtie ale nowej za 176$.

2 komentarze:

  1. Czekałam na wpis z tym skarbem :D
    Również pozdrawiam :) niech cieszy Twoje oczy, a ja będę spokojna,że trafiła w dobre ręce ;)

    OdpowiedzUsuń