Autor szablonu: ArianadlaWioski Szablonów | Flower design by BiZkettE1 / Freepik

niedziela, 11 czerwca 2017

Dzisiejsze zdobycze z giełdy!


Oto moje dzisiejsze zdobycze z giełdy. Niestety w moim mieście nie ma zbyt wielu targów staroci ale za to jest giełda samochodowa na której można znaleźć wszystko. Od dawna planowałam że w końcu pojadę i dzisiaj plan został zrealizowany. Z jednej strony nie mogłam się doczekać a z drugiej byłam sceptycznie nastawiona, gdyż ostatnim razem nie było nic wartego mojej uwagi. Za to tym razem wprost przeciwnie. Spełniłam swoje małe kucykowe marzenia. Udało mi się znaleźć jednego kucyka G1, czerwonego Crumpet Fakie, trzy ślicznotki G3 oraz moje największe spełnienie duży kuc Tona Keypers. Kucyki obecnie przechodzą renowacje i Spa. Już nie długo godnie zaprezentują się na moim blogu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz