Autor szablonu: ArianadlaWioski Szablonów | Flower design by BiZkettE1 / Freepik

środa, 7 czerwca 2017

Raincurl G1 (Rainbow Curl Ponies)


Dzisiejsza notka będzie o kucyku w którym się bezwarunkowo zakochałam do tego stopnia, że mam dwa egzemplarze i ni jak nie mam ochoty się z nimi rozstawać. Pierwszy trafił do mnie egzemplarz po lewej o obciętą grzywą a potem uparłam się i kupiłam drugiego w lepszym stanie ale jak na nie popatrzyłam razem to już wiedziałam, że przepadłam i oba zostaną w mojej kolekcji. Kucyk po lewej na troszkę wyblakły znaczek w porównaniu do tego po prawej ale za to jego ogon prezentuje się lepiej, gdyż udało mi się rozdzielić pasma kolorami. U drugiego niestety mi się to nie udało. Podejrzewam, że ma kolorowe pasma są w innej ilości i inaczej zamocowane.Jesli chodzi o wartość rynkową to z tego co się zorientowałam na ebay'u to jest mnóstwo ogłoszeń a średnia cena za sztukę to ok. 20$. U nas kuc pojawił się kilkukrotnie i nie były to jakieś zawrotne sumy. W granicach 10-20zł.


A poniżej moje dwie ślicznotki Raincurl i Stripes.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz