Autor szablonu: ArianadlaWioski Szablonów | Flower design by BiZkettE1 / Freepik

niedziela, 27 sierpnia 2017

Li'l Pocket (Precious Pocket Ponies) G1


Dzisiaj jadę na giełdę ale prawdę mówiąc nie spodziewam się łupów. Co prawda koniec sierpnia, wszyscy wrócili z wakacji i pewnie porobili jesienne porządki ale jakoś tak podchodzę do tego sceptycznie. Ostatnio straciłam serce do kucykowych zakupów. Sprzedawcy są naprawdę okropni jak i co poniektórzy "kolekcjonerzy". Prawdopodobnie zmienię kształt mojej kolekcji. Wciąż zastanawiam się nad zbieraniem G3. Chyba będę po prostu zbierać te najciekawsze okazy a reszty się pozbędę, szczególnie, że sprzątając szufladę z G3 miałam szansę zweryfikować ich stan i nie byłam zachwycona. Jeśli chodzi zaś o G1 to zamierzam bardziej się skupić na jakiś wyjątkowych okazach i bardziej będę się przykładać do oglądania wszystkich kucyków przed zakupem.

A z pozytywów miałam ostatnio miłą wymianę (pozdrawiam Agnieszkę). I ze zniecierpliwieniem czekam na MLP The Movie.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz