Autor szablonu: ArianadlaWioski Szablonów | Flower design by BiZkettE1 / Freepik

sobota, 2 września 2017

Dancing Butterflies G1 (Twice as Fancy Ponies)


Teraz zaprezentuję mój zakup sprzed tygodnia. Jestem po prostu zachwycona wyglądem tego kucyka. Na ebay'u ogłoszeń z nim jest mnóstwo, a ceny 30-80zł. Na olx wydaje mi się, że był już raz wystawiony jakiś czas temu ale generalnie nie pojawia się zbyt często. Mój egzemplarz kosztował 23zł, więc przyzwoita cena ale trochę się natrudziłam, żeby doprowadzić włosy kucyka do ładu. Pochodzi on z serii Twice as Fancy i jest to czwarty kucyk z tej serii w mojej kolekcji, zaraz po: Milky Way, Beach Ball i Sundance. Myślę, że jest to jedna z ciekawszych serii G1 i fajnie byłoby mieć z niej kilka egzemplarzy, chociaż wiem, że to raczej trudne, gdyż niektóre z nich są bardzo ciężko dostępne i chodzą za ciężkie pieniądze.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz