Autor szablonu: ArianadlaWioski Szablonów | Flower design by BiZkettE1 / Freepik

piątek, 1 września 2017

Fizzy G1 (Twinkle Eyed Ponies)


Dzisiaj prezentuję moją wymarzoną Fizzy z wymiany.

Wczoraj udało mi się nabyć nareszcie potrzebne rzeczy do ogarnięcia moich maleństw. Musiałam wyruszyć po odżywkę do włosów, ponieważ moja się skończyła, kupić super glue, żeby wkleić kryształki do oczu G2, które żeby było śmieszniej udało mi się dorwać w pracy z wypadających breloków i nareszcie przyszły do mnie magiczne gąbki z allegro zaledwie po 2 miesiącach oczekiwania. Udało mi się również zamówić kolejne odżywki przez allegro i torebki strunowe. Niestety nie posiadam witryny w której mogłabym trzymać kucyki, więc torebki strunowe są niezbędne aby poniacze się nie kurzyły.

2 komentarze:

  1. Diamenty poniaczom lepiej wklejać klejem Magic a nie super glue, który może odbarwić tworzywo.
    A co do gąbek - nie szybcej by było pójśc do Rossmanna i po prostu tam kupić gąbkę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zastanawiałam się nad klejem Magic. Przy gąbkach popełniłam fatalny błąd czyli nie doczytałam oferty, w której było napisane, że zamawiają je bezpośrednie z Chin, nie mniej jednak miało być 2-3 tygodnie a przyszły po 3 miesiącach. Zależało mi na większej ilości sztuk ale przyznam, że nawet nie wiedziałam, że są w Rossmanie.

      Usuń