Autor szablonu: ArianadlaWioski Szablonów | Flower design by BiZkettE1 / Freepik

środa, 6 września 2017

Pierwsze urodziny kolekcji Silvestris!


Dokładnie 26 lipca mój blog i moja kolekcja obchodziły swoje pierwsze urodziny. Ja oczywiście jak ostatnia ciapa a tym zapomniałam ale mimo wszystko uznałam, że warto dodać taką notkę. Dokładnie pamiętam jak przywiozłam z domu rodziców moje pudło z kucykami i kupiłam pierwszego kucyka na olxie zakładając kolekcję. Była to Applejack G1, która przyszła do mnie w koszmarnym stanie i do tej pory nie trafiłam na tak zniszczonego kucyka, zaś drugim bardziej udany zakupem była Dainy Dove G2. Obecnie w mojej kolekcji jest obecnie ok. 500 kucyków MLP, wszystkich 4 generacji oraz kucyki Tonka, Lanard i fakie równej maści. Jak już zrobię przegląd i je uporządkuję to pochwalę się całą kolekcją.☘

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz