Autor szablonu: ArianadlaWioski Szablonów | Flower design by BiZkettE1 / Freepik

czwartek, 28 września 2017

Princess Ponies G1


Nareszcie mogę zaprezentować moje 4 ślicznotki z serii Princess Ponies G1. Przed wami Princess Serena, Princess Royal Blue, Princess Starburst i Princess Tiffany. Do kompletu z pierwszej serii brakuje mi już tylko dwóch: Princess Primrose i Princess Sparkle. Bardzo żałuję, że u nas tak ciężko jest dorwać do nich akcesoria bo na MLP Wiki w pełnym rynsztunku wyglądają super.

W ostatnim tygodniu udało mi się zrobić porządne wishlisty wszystkich czterech generacji, co bardzo ułatwia sprawę zdobywania kucyków. Dobrze jest określić co chcesz mieć w swojej kolekcji a czego nie. Wczoraj sfotografowałam kolekcję G3, która prawdę mówiąc jest bardziej dziełem przypadku niż moim. Naprawdę miałam szansę zweryfikować wczoraj czego nie chcę posiadać i tym sposobem kilka kucyków G3 wyleciało z mojej kolekcji. Na koniec do skatalogowania zostały mi jeszcze G2. Jakoś im najciężej zrobić zdjęcie. Zazwyczaj potrzebuję dużo poprawek. Jak się z tym uporam nareszcie będę wiedzieć ile mam kucyków!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz