Autor szablonu: ArianadlaWioski Szablonów | Flower design by BiZkettE1 / Freepik

niedziela, 8 października 2017

Jewel Ponies G3


Moja na razie skromna kolekcja G3 z serii Jewel Ponies. Od lewej: Crystal Lace, Sapphire Shores, Periwinkle i Precious Gem. Do zebrania zostało mi 26. 12 z serii Jewel Birthday Ponies i 14 pozostałych. Z serii z miesiącami będzie chyba najtrudniej: nie widziałam u nas żadnego kucyka z tej serii ani razu. Co ciekawsze najcudowniejsza wg mnie Sweet September na ebay'u kosztuje ponad 200zł!


Jeśli zaś chodzi o pozostałe kucyki z tej serii to już jest o wiele łatwiej. Często na ogłoszeniach pojawia się: Dibble Dabble, Valenshy, Silver Lining, Aurora Mist i Wondermint. Ostatni kucyk to mój must have ale jakoś ciągle nie mogę go dorwać :) Pozostałe kucyki pojawiają się rzadziej i za większe kwoty 20-30zł ale wciąż są do kupienia.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz