Autor szablonu: ArianadlaWioski Szablonów | Flower design by BiZkettE1 / Freepik

niedziela, 12 listopada 2017

Giełdowe zdobycze


Mimo wielu obaw co do dzisiejszego wypadu na giełdę pogoda dopisała oraz frekwencja sprzedawców, chociaż było wyjątkowo zimno. Zauważyłam, że było więcej osób niż na wiosnę.

Po przerzuceniu wielu kartonów moja cierpliwość została nagrodzona. Udało mi się znaleźć dwa kucyki G1: Crunch Berry i Playtime (UK) oraz Frilly Frocks G3. Jestem zadowolona z dzisiejszych łupów. Crunch Berry przyglądałam się wiele razy na olxie ale uznałam, że 50zł to za dużo za niego, a Playtime uciekła mi już niezliczoną ilość razy. Co do Frilly to zawsze chętnie przytulę białego kucyka G3. Mają w sobie coś takiego, że miło się na nie patrzy. Do Frilly był jeszcze butik ale miał wyblakłe kolory od słońca, więc odpuściłam sobie jego zakup. Kolejna wyprawa mniej więcej za miesiąc ❤.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz