Autor szablonu: ArianadlaWioski Szablonów | Flower design by BiZkettE1 / Freepik

środa, 6 grudnia 2017

Dwie odsłony Kisscurl G1


Kilka dni temu przyszła do mnie długo wyczekiwana przesyłka z kucykami G1. W paczce był kucyk Kisscurl, którego zamierzałam odsprzedać ze względu na fakt, iż już takiego posiadam. Porównałam więc dwa kucyki, żeby zdecydować którego zostawię, a którego sprzedam.

W pierwszej kolejności w oczy rzucił mi się inny odcień ciała kucyka i znaczka ale pomyślałam, że pewnie jeden jest po prostu wyblakły. Wiele razy takie kucyki trafiały do mojej kolekcji i okazywało się, że nie są niczym nadzwyczajnym. Tym razem jest inaczej.

Dopiero gdy przyjrzałam się uważnie zauważyłam, że kucyki mają również inne kraje produkcji, co jest dosyć ciekawe, ponieważ Kisscurl jest nirwaną wydaną jedynie w UK. Z ciekawości poszperałam w internecie i okazało się, że kucyk ma dwie wersje. Oczywistym się stało, że zatrzymam oba. 💕



Podsumowując: wersja z Chin ma jaśniejsze ciało i znaczek w pastelowych tonach oraz delikatnie cienie na powiekach w takim kolorze jak policzki. Za to jeśli chodzi o kolor grzyby i ogona to niczym się one nie różnią u mnie są białe ale widziałam że inne egzemplarze mają różowe włosy. Przyznam, że nie mam pojęcia z czego to wynika.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz