Autor szablonu: ArianadlaWioski Szablonów | Flower design by BiZkettE1 / Freepik

środa, 17 stycznia 2018

Kolejny opening i wstrętna poczta

Dzisiaj kolejny opening, choć przyznam, że poczta zdążyła mnie już dzisiaj wkurzyć. Przychodzi listonosz, doręcza mi przesyłkę poleconą ale ekonomicznej nie wziął bo się nie zmieściła, więc wręczył mi awizo mówiąc, że jest ona na poczcie. Idę na pocztę a Pani mi mówi, że listonosze nie mają obowiązku dostarczać przesyłek ekonomicznych a moją dopiero przywiozą z poczty głównej o 18. Ja naprawdę wszystko rozumiem ale wciąż uważam, że poczta po prostu żeruje na ludziach. Priorytety nie są priorytetami i generalnie człowiek nie wie za co właściwie płaci. Dobrze, że nie każą nam wszystkich przesyłek odbierać na poczcie głównej a usługa będzie tylko od miasta do miasta. Koszmar. No ale dobrze po raz kolejny się wyżyłam także zapraszam na opening JEDNEJ kucykowej paczki :P




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz