Autor szablonu: ArianadlaWioski Szablonów | Flower design by BiZkettE1 / Freepik

sobota, 13 stycznia 2018

Pierwszy kucykowy opening.

 Dzisiaj prezentuję pierwszy kucykowy opening. A poniżej kucyki już po odświeżeniu.




 Pierwsze cudo to Chocolate Delight G1 z serii Sippin' Soda Ponies. Unikatowy kucyk, który pije przez słomkę.🍨


Druga ślicznotka to bardzo długo poszukiwana przeze mnie Flower Bouquet z serii Merry Go Round Ponies. Marzę aby mieć wszystkie kucyki z tej serii ale najbardziej zależało mi na Flower Bouquet i Sunny Bunch ponieważ jako dziecko miałam ich fakowe odpowiedniki.🌸


Na końcu kucyk z wymiany, którego nie miałam w swoich planach ale oczywiście podbił moje serce. Water Lily z serii Pretty 'n Pearly Baby Sea Pony (european version).


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz