Autor szablonu: ArianadlaWioski Szablonów | Flower design by BiZkettE1 / Freepik

poniedziałek, 2 kwietnia 2018

Chuderlaki G1


Do mojej kolekcji trafiły długo poszukiwane kucyki G1 przeze mnie zwane chuderlakami. Proporcjami ciała przypominają bardziej G2 niż G1. Pierwsza z lewej jest Pony Bride, następnie cudownie niebieska Flowerburst z serii Sweetheart Sister Ponies oraz Bright Night z serii Glittery Sweetheart Sister Ponies, której musiałam uzupełnić kwiatek w uchu. Nie wiem czemu ale bardzo lubię tą serię.


 Pony Bride dumnie stanęła obok Bridal Beauty. Są to dwa najpopularniejsze kucyki G1 z serii ślubnej.


Bright Night jest pierwszym kucykiem w mojej kolekcji z serii GSSP ale za to z serii kwiatowej SSP mam już cztery kucyki: Wild Flower, Spring Song, Dainty i Flowerburst. Teraz czeka mnie zdobycie już tylko dwóch: Frilly Flower i Fancy Flower ale podejrzewam, że to nie będzie to łatwe.


Poza kucykami udało mi się też kupić przeuroczą koszulkę od piżamy z Sundance. W zanadrzu mam jedną notkę a nowe łupy przybędą wkrótce a Święta niestety wydłużyły czas oczekiwania.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz