Autor szablonu: ArianadlaWioski Szablonów | Flower design by BiZkettE1 / Freepik

sobota, 7 kwietnia 2018

Nowości z ostatniego tygodnia


W ciągu ostatniego tygodnia nazbierało mi się trochę nowości. Od lewej najcudowniejszy kucyk G3 Peach Surprise🍑, następnie Melody G2🎶 z której jestem szczególnie dumna, bo przyszła do mnie w idealnym stanie a jest bardzo rzadka i śliczna, potem prześlicza Spring Treat G3 🌷z wiosennymi tulipanami na znaczku, poniżej Baby Dew G2 💮również stan idealny i na końcu perełka pośród G3 Sweet September 💠. Przyznam, że nie sądziłam, iż uda mi się ją kiedykolwiek kupić a tu proszę taka niespodzianka. Tak się zakochałam w Peach Surprise, że biorę go ze sobą prawie wszędzie. 💘

Dzisiejszy dzień upłynął mi na wiosennych porządkach oczywiście w kucykowych szafkach, ponieważ zaczyna mi brakować miejsca i chyba będę musiała pozbyć się trochę G3 albo zrobić remont i i zamontować na całej ścianie półki^^.

Poniżej przedstawiam kompletną rodzinkę Peach Surprise'a: Sweet Berry 🍓 i Tea Lily🌸.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz