Autor szablonu: ArianadlaWioski Szablonów | Flower design by BiZkettE1 / Freepik

sobota, 5 maja 2018

Kucykowe akcesoria


Wczoraj dotarła do mnie przesyłka od Zuzy :*, w której były kucykowe akcesoria. Mam na nie ostatnio straszną fazę, więc bardzo się cieszę. March Daffodil prezentuje ubranko Pom Pom Pony. Śliczne fioletowe tenisówki i spódniczkę. Niestety ubranko jest niekompletne, bo brakuje jeszcze białego sweterka, pomponów i chorągiewki. Trickles ma na sobie wrotki z zestawu Great Skates. Kompletny zestaw zawiera pled, siodło i opaskę na głowę. Ostatni kucyk Tropical Surprise dostała naszyjnik z kwiatami i brakuje jej jeszcze spódniczki w hawajskim stylu. Przyszła do mnie jeszcze sukienka od zestawu Party Time ale wymaga małej renowacji, bo kołnierzyk jest w kiepskim stanie. Żeby było śmiesznie miałam od niego już trzy różowe buciki i od Zuzy przyszły również trzy. Teraz mam 1 komplet i 2 dodatkowe. Może uda się zebrać następny^^.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz