Autor szablonu: ArianadlaWioski Szablonów | Flower design by BiZkettE1 / Freepik

niedziela, 19 sierpnia 2018

Przerwa i reorganizacja kolekcji

Witajcie,

dawno mnie nie było ale jakoś po ostatnich zakupach G2 straciłam wenę. Chyba za dużo kupiłam i nastąpiło wypalenie. W między czasie zdążyłam uszczuplić swoją kolekcję G3 i mówiąc szczerze wcale mi nie szkoda. Sprzedałam, wymieniłam i jestem zadowolona. Obecnie jadą do mnie trzy paczki. W między czasie do mojej kolekcji ostatnio trafiły 3 kucyki, po jednym z każdej generacji z wyjątkiem ostatniej ;)

1. Tassels G1 z uwielbianej przeze mnie serii Merry go Round

2. Mimosa G2 z serii Hobby Ponies z 2002 roku. Obecnie przechodzi proces usuwania plamki z zadka.

3. Bumblesweet II G3, miałam tego kucyka w innej pozie ale go sprzedałam bo jakoś mnie nie urzekał i szczerze nie planowałam kupować drugiego, dopóki nie zobaczyłam go w ogłoszeniu :)

Ciekawe co wam się udało upolować przez wakacje.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz