Autor szablonu: ArianadlaWioski Szablonów | Flower design by BiZkettE1 / Freepik

poniedziałek, 20 stycznia 2020

Niebieskie bliźniaki G2


Witajcie,

dzisiaj jestem padnięta po wczorajszym magicznym koncercie Studia Accantus. Od rana oglądam drugi sezon Tytanów na Netflixie, przysypiam ze zmęczenia. No ale do rzeczy. W domu od kilku dni czekała na mnie paczka z najpiękniejszym bejbiakiem G2 jakiego widziałam do tej pory na żywo a mowa tu Sparkle. Czy nie uważacie, że jego kolor i znaczek jest cudowny? Osobiście mam slabość do niebieskich kucyków.


Co najważniejsze Sparkle nareszcie dołączył do swojego bliźniaka Jewel. To moja dopiero trzecia para bliźniaków z G2, po Wiggles i Giggles oraz Coral i Ocean ale druga w dobrym stanie. Co o nich sądzicie?


4 komentarze:

  1. Oba są przesłodkie! Ogólnie mam ogromny sentyment do G2, bo to właśnie z tej generacji kucykami bawiły się moje dużo młodsze siostry, a ja wraz z nimi. G2 są pełne gracji przez swoje smukłości, przywodzą na myśl Sweetheart Sister Ponies. Aż dziw, że nie przyjęły się w Stanach tak dobrze jak ich szczupłe poprzedniczki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam do nich największy sentyment bo to akurat generacja mojego dzieciństwa i tez kompletnie nie rozumiem czemu się nie przyjęły. Według mnie są naprawdę śliczne.

      Usuń