Autor szablonu: ArianadlaWioski Szablonów | Flower design by BiZkettE1 / Freepik

sobota, 18 stycznia 2020

IDĄ ZMIANY!


Witajcie,

postanowiłam odkurzyć trochę mojego bloga i wprowadzić pewne zmiany. Blog będzie dotyczył już nie tylko kolekcjonowania kucyków ale wszystkich moich zabawkowych pasji. Postaram się też o dużo ciekawostek odnośnie różnych serii zabawek czy ich renowacji. Mam nadzieję, że wam się spodoba i będziecie odwiedzać mnie częściej.

P. S. Grafikę z Księżniczką Twilight Sparkle stworzyła SambaNeko, moja ulubiona graficzka tworząca cudowne tapety z My Little Pony. Poniżej wstawiam linka do jej Deviantart'a.

https://www.deviantart.com/sambaneko/gallery/all

2 komentarze:

  1. Cieszę się z wznowienia wpisów, mam nadzieję, że nadal będzie u Ciebie dużo kucyków.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, najśmieszniejsze jest to, że natchnął mnie ten szablon do bloga. Jak go tylko zobaczyłam to od razu wiedziałam, że to do kucykowego bloga. Kucyków będzie i tak zapewne najwięcej.

      Usuń