Autor szablonu: ArianadlaWioski Szablonów | Flower design by BiZkettE1 / Freepik

niedziela, 2 lutego 2020

Kucyk czarodziej


Dzisiaj pochwalę się moim niedawnym zakupem, którego długo szukałam. Kucyk Crystal Crown G3 exclusive z sieci sklepów KB Toys, których u nas nie ma ale sam kucyk za to jest dosyć popularny. Zależało mi na tym, żeby mieć go w zestawie. Bardzo mi się on podoba. Miałam wyjątkowe szczęście, że kucyk wraz z akcesoriami przyszedł do mnie wręcz w idealnym stanie. Jeszcze z oryginalną gumką na ogonie. Jedyne czego brakuje to niebieska szczotka do włosów w kształcie kwiatka ale myślę, że kiedyś uda mi się ją dokupić. Kucyk posiada pelerynę z serduszkiem zapinaną na rzep oraz prześliczną tiarę. Do zestawu należy przepiękna według mnie ruchoma na magnes studnia.


Kiedy kucyk przyłoży do serduszka przy studni kopytko z magnesem zawartość studni się zmienia. Co prawda najpierw są kwiatki a później cudowna żabką w koronie ale jestem w  niej tak zakochana, ze u mnie wciąż jest u góry. Na zdjęciach poniżej prezentuję kucyka bez ubranka, który jest tak smao urokliwy jak w pelerynce. Przyznam, że to nie jest moja ulubiona poza G3 ale ten kucyk naprawdę zrobił na mnie duże wrażenie. A wy co myślicie?


2 komentarze:

  1. Fantastyczny zestaw i tak dobrze zachowany, prawdziwa perełka. Ja uwielbiam te magnetyczne zestawy g3, na przykład Celebration Castle i jego różowa wersja, o ile się nie mylę - Rainbow Princess Castle. Nadmuchiwany balon jest trochę dziwny, a i ta korona też taka sobie, ale reszta to rewelacja. A kucykowe butiki/ kawiarnie? Fantastyczne! Mój ulubiony zestaw to Cotton Candy Cafe.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaraz idę zerknąć ;) Niestety ja pozbyłam się zestawów, które miałam ale prawda jest taka, że nie były w dobrym stanie. Może jeszcze coś mi się kiedyś uda ładnego upolować. A z tymi balonami to najgorzej bo one najczęściej są uszkodzone.

      Usuń