Autor szablonu: ArianadlaWioski Szablonów | Flower design by BiZkettE1 / Freepik

poniedziałek, 22 sierpnia 2016

Princess Morning Glory (Royal Wedding Princess)


Brawo ja. Otóż zamówiłam kucyka w ciemno. Widziałam go na zdjęciu ale ni byłam w stanie zidentyfikować przez kiepską jakość zdjęcia ale uznałam, że nie będę prosić o dodatkowe najwyżej będę sama sobie winna. Miał to być kucyk niespodzianka. I jest! Zamówiłam Morning Glory, którą już posiadam ale z innej serii. Oczywiście od przybytku głowa nie boli, gdyby była taka sama miałabym na wymianę a, że nie jest to chwilowo nie zamierzam się z nią rozstawać.


Imię: Princess Morning Glory
Generacja: G2
Rok produkcji: 1999
Seria: Royal Wedding Princess
Kolor ciała: różowy
Kolor włosów: fioletowe
Kolor oczu: błękitne, diamencik różowy
Znaczek: cztery błękitne kwiatki i trzy listki

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz