Autor szablonu: ArianadlaWioski Szablonów | Flower design by BiZkettE1 / Freepik

sobota, 17 września 2016

Kucykowe podróbki cz. 2

Kolejna część podróbek. Z okazji zakupu wcześniej wspomnianego pudła pojawiły się nowe podróbki. Na pierwszym zdjęciu jeden z moich ulubionych starych fake'ów znalazł dubla i prawie po 10 latach dowiedziałam się, że mój biedny unipeg/alikorn miał włosy w trzech kolorach. <3 jakoś z sentymentu zostawiłam brata bliźniaka.



Na drugim zdjęciu zdublowany fioletowy jednorożec, który o dziwo jest większy. Moje pozostałe dwa są w tym samym rozmiarze. Czyżby to była podróbka podróbki? Ze względu na te różnice ten trafi do nowego domu jeśli ktoś go adoptuje ;)

Ostatni fake jest najświeższym, najpopularniejszym i najtańszym ale ze względu na to że mam już dwa takie a ten jest fioletowy postanowiłam go zatrzymać.

Tego kupiłam już jakiś czas temu na giełdzie samochodowej ale nie miałam okazji się nim pochwalić. Bardziej wygląda jak wielbłąd lub lama niż jak kucyk ale tak mi się spodobały jego kolory że zamieszkał u mnie.

1 komentarz: