Autor szablonu: ArianadlaWioski Szablonów | Flower design by BiZkettE1 / Freepik

niedziela, 18 września 2016

Lady Sky Skimmer G2 (Royal Lady Ponies)


Imię: Lady Sky Skimmer
Generacja: G2
Rok produkcji: 1999
Seria: Royal Lady Ponies
Kolor ciała: żółty
Kolor włosów: jasno różowo
Kolor oczu: niebieskie, diamencik zielony
Znaczek: różowy motyl

Tak oto wygląda druga strona zakupów na olxie ale zacznijmy od początku.

Raz już natknęłam się na tego kucyka w ogłoszeniach i to w moim mieście ale go nie kupiłam mimo ,że był w dobrym stanie i nie płaciłabym za przesyłkę bo miałam fazę pt. "nie lubię tych z bulwiastą szyją". Jednak przekonałam się kupując Sunsparkle od Langivy,że są naprawdę urocze, więc gorzko żałowałam straconej okazji. Ale Langiva wyszukała mi nowe ogłoszenie. Kucyk był sfatygowany ale uznałam,że i tak go nie mam a Pani chciała za niego tylko 3 zł. Dosyć ciekawa rzecz bo Langiva poinformowała mnie,że wcześniej babka chciała 2 zł. Ale nie chodzi mi o złotówkę, tylko o to,że okazało się że kucyk z drugiej strony ma wielkie pomarańczowe plamy o czym Pani nie była uprzejma mnie poinformować. Ja nawet nie jestem wściekła, a powinnam. Po prostu nie rozumiem jak można być tak bezczelnym. Wiedząc o tej plamie na pewno bym go nie kupiła bo według mnie nadaje się na śmietnik i jak przypomnę sobie akcję z Lady Light Heart, która jest w o wiele lepszym stanie i Panią, która powiedziała,że wstyd jej sprzedawać coś takiego i wolałaby dorzucić w gratisie a mimo mojej prośby i tak go wysłała biorąc w zasadzie tylko za przesyłkę. Spróbuję kuca odratować ale jestem bardzo zawiedziona, postępowaniem ludzi. Chyba naprawdę zrobię listę oszustów na olxie i allegro z ich nickami i opisami. Co wy na to?

16 komentarzy:

  1. kuzynokuc Fluttershy! i bulwiastoszyjna (jak raczyłaś to nazwać^^) wersja mojego pierwszego, ukochanego pony'iaka.<3
    Plamki przypominają znamiona i mogą być urocze jeśli pomyśli się,że kucyk nabawił się tych niedoskonałości zapewne przy okazji dobrej zabawy z poprzednią właścicielką.:3
    HIGH HOOF za nowego kucyka w rodzinie.
    Marta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W końcu pojawiłaś się na moim blogu! Szukaj kuca,żebyś ty mogła trafić na bloga jako dumna właścicielka.

      Usuń
  2. przykra sytuacja z tą Sky Skimmer, mi ta Pani odpisała właśnie że chce za niego 2zł. z jednej strony dobrze że go wzięłaś bo może go odratujesz ale z drugiej szkoda że Pani nic nie raczyła wspomnieć o tych planach... ja bym była jak najbardziej za taką listą.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pony patrol zawsze czujny ;) Napisałam do niej ale nie raczyła mi już odpisać.

      Usuń
  3. Pomysł z czarną listą dobry ale według mnie sprawdziłby się tylko wewnątrz jakiejś zamkniętej, zaufanej grupy osób - na olx można zawsze szybko założyć nowe konto - musiałabyś wtedy prowadzić też wykaz kont bankowych, bo dane do przelewu też zawsze można dać inne niż w rzeczywistości. Co do Allegro, to sprawa jest cięższa, bo zobaczy jeden z drugim swojego nicka i o ile nie ma taki delikwent negatywów za sprzedaż, gdzie stoi czarno na białym, że jest nieuczciwy, to mogą z tego wyniknąć konkretne problemy - widziałam w swojej praktyce pozwy o zniesławienie w sprawach tak śmiesznych, że witki opadały. Więc zwracam tak solidarnie uwagę na te niuanse :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobra uwaga. Ja bym zrobiła listę z uzasadnieniem, każdego przypadku, żeby nie było. Najlepiej szczegółowo opisywać sytuacje, które nam się nie spodobały. Aczkolwiek nie rozumiem jak można dostać pozew o wyrażenie własnego zdania. Nie będziemy siedzieć i szkalować ludzi tylko przestrzegać przed nieudanymi zakupami. Ale faktem jest to,że jest parę osób które zmieniają nicki. A poza tym transakcje nie zawsze są nieudane, czasami bywają po prostu nieprzyjemne. To też jest godne uwagi, nie sądzicie? Np. ostrzegę przed użytkownikiem, który nie chce robić dodatkowych zdjęć i to jest po prostu stwierdzenie faktu a każdy sam zdecyduje czy ma ochotę na marnowanie czasu lub czy interesuje go zakup bez dodatkowych zdjęć. Może dzięki temu będzie nam łatwiej zweryfikować pewne osoby. Tak jak ta babka od której Langivva kupiła Baby Meadowsweet obie nas wodziła za nos. Może post powinien być ukryty i dostępny tylko dla zweryfikowanych użytkowników tak aby takie osoby, które sprzedają kucyki i patrzą na nasze blogi aby wiedzieć za ile je wystawić, nie będą mogły tego przeczytać. A rozpoznawalnych kolekcjonerek nie jest znowu tak dużo.

      Usuń
    2. jest jedna kolekcjonerka/sprzedawczyni która miała już wszystkie imiona męskie i żeńskie świata na olx a adres, imię i nazwisko jest wciąż to same więc akurat w takich wypadkach by się to sprawdziło, no ale w internecie można być każdym więc tak naprawdę cholera wie co zrobić :|

      Usuń
    3. jest jedna kolekcjonerka/sprzedawczyni która miała już wszystkie imiona męskie i żeńskie świata na olx a adres, imię i nazwisko jest wciąż to same więc akurat w takich wypadkach by się to sprawdziło, no ale w internecie można być każdym więc tak naprawdę cholera wie co zrobić :|

      Usuń
    4. Toż właśnie mówię - dla mnie najwięcej sensu miałoby wymienienie się taką czarną listą z grupą osób, które znasz i gdzie faktycznie zależy Ci, żeby się na nacięły na nieuczciwych sprzedawców. Bo podając takowe dane do publicznej wiadomości możesz mieć w zasadzie 100% pewności, że rzeczone osoby śledzą Wasze blogi, szczególnie jeśli sprzedają regularnie i najzwyczajniej na świecie zwiną interes i założą nowe konta, podając inny adres i konto bankowe chłopaka/brata/przyjaciółki a może jeszcze dodatkowo podłożą Ci jakąś świnię, bo ludzie są z natury złośliwi a świat kolekcjonerów w Polsce mały. I wtedy albo nie będziesz w ogóle kupować od nieznanych Ci osób ale będzie za każdym razem stresik czy przypadkiem nie robisz interesu z kimś, komu obsmarowałaś tyłek miesiąc temu i kto mógł sobie owy fakt dobrze zapamiętać. Wiem o czym mówię, bo na transakcjach na odległość i prawach konsumenta zjadłam już w zasadzie zęby ;) Więc to wszystko trzeba ogarnąć z głową.

      Usuń
    5. * nie nacięły miało być ;)

      Usuń
  4. na allegro jak widać nie można wyrazić własnego zdania, ja owszem wystawiłam negatywny komentarz jednej osobie która mi sprzedała kuce bo była nieszczera, nie odpowiadała na mejle,wysłała je na zły adres!!!!! i był niezbyt przyjemny kontakt to ja od niej również otrzymałam negatywa, chyba za wpłacenie od razu kasy na jej konto, odpisywanie i interesowanie się rzeczami jakie sprzedaje...

    OdpowiedzUsuń
  5. ooo!! byłam na tym ogłoszeniu i zastanawiałam się nad kupnem tego kucyka...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze, że tego nie zrobiłaś jak widać. Byłam strasznie wkurzona. Biedny ten kucyk.

      Usuń
    2. Nie dziwię się. Olx to duże ryzyko jeśli chodzi o kupno, ale nie rozumiem jak można być nieuczciwym człowiekiem i ukryć takie rzeczy. :/

      Usuń