Autor szablonu: ArianadlaWioski Szablonów | Flower design by BiZkettE1 / Freepik

wtorek, 18 października 2016

Kucyki, które można było kupić na olx i allegro G1 cz.1

Postanowiłam napisać notkę o tym jakie kucyki można było znaleźć na olx i allegro odkąd zaczęłam je zbierać. Jest tego sporo więc będzie to część pierwsza o G1.

  1. Jednym z pierwszych ogłoszeń z kucykami była Moonstone w zestawie z Ivy za 90zł, potem była za 80zł a na koniec z tego co pamiętam poszła w zestawie razem z Tootsie i baby Moonstone za 90zł.


  1. Kolejne ogłoszenie to Baby Meadow Sweet i Sunsparkle G2 na breloku, które ostatecznie trafiły do Langivy :) , chociaż Pani kombinowała nieźle komu je sprzedać. Poszły 10zł/szt.

3. Numer trzy to zestaw bardzo zniszczonych G1, z którego pochodzi moja łysa Applejack. Rodzynki     wciąż są do wzięcia: Tootsie, Bowtie,Cheeries Jubilee, Posey 30zł całość.



4. Oto sławetne ogłoszenie z Maskaradą w pierwszej wersji którą Pani mi sprzedała razem z Tuneful po czym zwróciła przelew, wtedy za dwa kuce chciała 10zł. Całą historia jest opisana w       notce "Detektyw Rarity na tropie"



5. Nirvana Posey na olx najpierw kosztowała 20zł potem 40zł i została sprzedana.


6. W tym samym czasie była Yo-yo G1 za 20zł, niestety nie mam zdjęcia i za długo się zastanawiałam nad zakupem

7. Baby Bouncy chyba kosztowała 5zł ale jak napisałam to już jej dawno nie było.


8. High Tide też ok 5zł, było jeszcze jedno ogłoszenie z Melody na rolkach ale niestety tylko z odbiorem osobistym.

  1. Mummy Meadow Sweet na którą się nie załapałam tak jak na ostatniego kuca w rozpisce.

10. Wave Runner


11. Sand Digger


12. Player można było kupić tylko w zestawie za ok. 35 zł


13. Kucyki od jednego wystawcy niestety według mnie trochę drogie. Duże chodziły po 40 zł a małe po 30 zł za sztukę. Butterscotch, Shaggy, Little Giggles, Spring Song, Cheeries Jubilee (włoska), Baby Blossom, Tiddley Winks i Baby Soft Steps wciąż można nabyć na allegro.



14. Secret Beauty, Pony Bride i Chatterbox. Poszły w zestawie z Fake'ami za 35zł całość. 

2 komentarze:

  1. świetna notka, nie widziałam sporo aukcji stąd... napewno nie widziałam Secret Beauty, Pony Bride i Chatterbox, Sand Digger, natomiast o rolkowego kuca pisałam i Pani chciała za nią 35zł. + wysyłka :-) Baby Meadow Sweet faktycznie trafiła do mnie ale babeczka była strasznie nie fair... szkoda że o tym nie widziałam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mummy Meadow Sweet z nr 9 udało mi się kupić za 5 zł ;)

    OdpowiedzUsuń