Autor szablonu: ArianadlaWioski Szablonów | Flower design by BiZkettE1 / Freepik

czwartek, 20 października 2016

Kucyki, które można było kupić na olx i allegro G3 cz.1

Ta notka będzie króciutka.

1. Pierwszy kucyk to Daisy Paisley, na tego na zdjęciu poniżej wszyscy się rzucili. A ja na olx znalazłam jeszcze dwa ogłoszenia z nim w idealnym stanie. Niestety występuje tylko w zestawie. Sprzedawcy nie chcą go sprzedać pojedynczo.




2. Drugi rzadszy kucyk, którego chciałabym mieć z G3 to Dream Drifter, niestety sprzedający nie odpisał mi na moją wiadomość. Niekiedy dopiero przy drugiej wiadomości odpisują ale cóż.


Innych rzadkich kucyków G3 na razie nie znalazłam ale przyznam szczerze, że dopiero wdrażam się w tą generację więc mogło mi coś umknąć.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz