Autor szablonu: ArianadlaWioski Szablonów | Flower design by BiZkettE1 / Freepik

czwartek, 20 października 2016

Kucyki, które można było kupić na olx i allegro G2 cz.2

18. Contryside Pony dwa razy na olxie i dwa razy w zestawie ale były to tanie zestawy z kucykami G3.





19. Potem mamy Baby G2: Drifter i Dreamer, które w sumie ciężko dostać. Te były za 40zł razem z przesyłką.


20. Tutaj były Baby Swirly, Baby Stardust, i 2 inne, których nie mogę rozpoznać. Wystąpiły tylko w dużym zestawie z kucykami G3 i jakimiś dodatkami. Wystawca chciał sprzedać tylko w zestawie bo pytałam i podejrzewam, że nie tylko ja :)


21. Light Heart ze zmienianą grzywą i ogonem. Była na sprzedajemy.pl w zestawie za 38zł.


22.  Petal Blossom i Princess Sweet Berry za 40zł razem. Gdzieś na olxie ktoś jeszcze sprzedaje taką samą Sweet Berry za 22zł.


23. Ta aukcja zakończyła się jakoś kilka dni temu.Pisałam do wystawcy czy sprzeda mi G2: Lady Light Heart, Silver Glow i Berry Bright razem z Wondermint G3. Miałam się przypomnieć po zakończeniu aukcji, co uczyniłam ale dostałam odpowiedź,że zestaw jednak został zlicytowany. Aczkolwiek podejrzewam że to nie prawda bo miałam otwartą aukcje do końca. A nie tylko ja pisałam o te kucyki więc wydaje mi się że wystawca powiedział że zlicytował a potem pewnie wystawi je osobno skoro kilka osób o nie pisało, szczególnie,że Langiva została olana i nie dostała już potem odpowiedzi. Ale są to tylko moje domysły być może ktoś jednak zlicytował zestaw.


24. Tu już was niczym nie zaskoczę. Aukcje z zeszłego tygodnia na allegro. Baby Drifter, Moonshine, Sweet Berry, Ivy, Sundance, Clever Clover, Lady Cupcake. Cena wywoławcza każdego kucyka to 10zł ale każdy został sprzedany za inną cenę. Nie brałam udziału w tych aukcjach. Nie lubię robić sobie apetytu na coś czego raczej nie zjem przy kilku licytujących osobach.








25. Teraz o kucykach, które wciąż można kupić na allegro. Secret Tale 10zł.


26. Sugar Belle licytacja od 14,90 z dwoma innymi kucykami w pakiecie. Próbowałam się dogadać ze sprzedawcą to za sama Sugar Belle chciał 10zł+wysyłka. Wcześniej aukcja miała mniejszą cenę wyjściową.


27. Tu mamy Sundance z olx za 35zł tylko w zestawie z innymi kucykami.


28. Na koniec zostawiłam Dizzy Lizzy, która stoi na allegro już od dłuższego czasu za 30zł.


29. Beach Pony za 50zł, dodam że trzy kolekcjonerki w tym jak Kupiły nowiuteńką Countryside w oryginalnym kartonie za 35zł. Pewnie dlatego ta Beach Pony jeszcze stoi.


30. I ostatnie ogłoszenie to jedno z dwóch, które pojawiło się w ostatnim czasie dotyczące sprzedaży całej kolekcji. Jeden sprzedawca preferuje sprzedać całość i tylko na terenie miasta, w którym mieszka (chyba Warszawa), bez wysyłki. Co w sumie jest słuszne za kwotę 2800 zł. Drugi wystawca również woli nie rozdzielać kolekcji a jeśli już to przesyła listę z cennikiem. Ze swojej strony powiem że jak ją zobaczyłam to od razu skapitulowałam. Nie kupiłam nawet jednego. Żeby było jasne ja nikogo nie krytykuję każdy ma prawo sprzedawać swoje rzeczy za ile mu się podoba, tylko po prostu niekiedy cena bardzo odstrasza i takie ogłoszenia wiszą bardzo długo.


Na razie to wszystko, co udało mi się zgromadzić nie mam dokumentacji tylko jakiś 5 aukcji ale tak staram się być na bieżąco. Mam nadzieję,że notki się podobały. Jakby co piszcie komentarze :)


13 komentarzy:

  1. Kurcze.. ja rozumiem,że kucyki nie są już produkowane, a sprzedający widząc zainteresowanie podnosi nieco cenę. NO,ale nie mogę przeżyć tego,że jak zobaczyłam ogłoszenie z numerem 22... to złapałam się za głowę. Jak ja bym chciała sprzedać kuce to najpierw bym je doprowadziła do porządku-chociaż umyła,żeby ta cena w miarę pasowała do stanu...
    A z dziewczyną z ostatniego ogłoszenia rozmawiałam-miała się do mnie odezwać, jak nie sprzeda całości... pod koniec września, ale chyba bardzo jej zależy na sprzedaży całej kolekcji.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też jestem tego zdania że powinno się je chociaż uczesać. Sprzedanie całej kolekcji jest lepsze dla sprzedającego. Pozbywa się jednorazowo problemu i dostaje całą kwotę od razu. To zawsze wygodniej niż wysyłać na sztuki. Ale patrząc z drugiej strony polska to nie jest kraj dla kolekcjonerów. Kto ma tyle kasy,że zapłacić jednorazowo za plastikowe kucyki?

      Usuń
    2. te z ogłoszenia nr. 22 sprzedaje starsza kobitka z facetem więc raczej nie dbają o to aby wyglądały ładnie, oni skupują je za granicą albo na targach staroci, ceny u nich tez niestety poszły w górę, 2 lata temu kupiłam ok. 30 kucyków G1 od nich, 6zł./sztuka. a teraz są powyżej 20zł.

      Usuń
  2. Te dwa brakujące w 20 to Jewel i Baby Flitter ;) Trafiły do mnie już jakiś czas temu, będzie z 6-7 miesięcy. Więc jeśli kontaktowałaś się niedawno i sprzedający nie chciał sprzedać, to tylko dlatego, że ich już po prostu nie miał ;) Dziwi mnie wobec tego, że babka niby twierdzi, że w zestawie sprzeda, bo z tego co pamiętam, ta transakcja przebiegła u mnie bezproblemowo i jak najbardziej uczciwie. Chyba, że coś źle zrozumiałam, to zwracam honor.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurcze a to ciekawe. Bo ja, Langiva i Ligvana pisałyśmy i dostałyśmy jednoznaczną odpowiedź, że sprzeda te małe tylko w zestawie.

      Usuń
    2. I ja do niej pisałam miesiąc temu.

      Usuń
    3. Serio? To są na bank moje kucyki, wyhaczone kupę czasu temu, Moondust ma nawet nadal tę fikuśną spódniczkę na sobie. Ciekawe, ciekawe.

      Usuń
    4. W takim razie dziękuję za info. Warto czasem się skonsultować z innymi. :)

      Usuń
    5. Chciałabym je zobaczyć :) Ja mam tylko Baby Swirly G2

      Usuń
    6. pisałam i odpowiedziała mi że wszystkie małe sprzeda tylko i wyłącznie w całym zestawie, pojedynczo nie :-)...

      Usuń
    7. Hmmmm, to serio dziwne. Będę po weekendzie w domu, zrobię zdjęcia i może jakoś uda mi się je podesłać.

      Usuń