Autor szablonu: ArianadlaWioski Szablonów | Flower design by BiZkettE1 / Freepik

środa, 19 października 2016

Kucyki, które można było kupić na olx i allegro G2 cz.1


W kolejnym zestawieniu przedstawiam kuce G2.

1. Kuce G2 i G3 całość za 150zł. Ogłoszenie znalezione przez Langivę, która się skarży, że sprzedawca jej nie odpisał.





2. Sweet Berry i Princess Crystal na stronie sprzedajemy.pl po 30zł/szt wciąż są do kupienia.



3. Clever Clover dostępny w zestawie na olx za 35zł z 5 innymi kucykami.


4. Ten sprzedawca na początku miał 4 kuce G2: Danity Dove za 5zł, która jest u mnie, Sweet Berry w tej wersji co powyżej za 10zł, która jest u Ligvany oraz Secret Tale za 15zł i Sundance za 20zł.



5. Wing Song wersja II i dwie sztuki Satin Splash. Te były dostępne na olx ale cen nie pamiętam.


6. Flora za 13zł trafiła do Ligvany bo ja znów zbyt długo się zastanawiałam.


7. Cupcake. Dostałam tylko jedną odpowiedź od wystawcy i potem cisza.


8. Mimosa 5zł, niestety mimo kilku moich wiadomości na olx i telefonicznie nigdy nie dostałam odpowiedzi mimo tego,że ogłoszenie było "świeże".


9. Flash i Her Majesty Pearl najpierw były po 22zł finalnie zostały sprzedane za 18zł, obecna właścicielką jest Langiva, a tu link do notki o tych kucach.


10. Sweet Berry 4zł również za długo się zastanawiałam.


11. Tu mamy Princess Morning Glory, Firefly, Princess Ivy i Sunsparkle, które zostały wylicytowane przez Langivę (tak przegrałam tą licytację), po czym Morning i Sunsparkle i tak trafiły do mnie :)


12. Sky Skimmer 10zł, nie kupiłam jej bo wtedy miałam fazę na to że bulwiaste szyje są fufu. Langiva coś o tym wie apropos Sunsparkle :) Dzisiaj niestety żałuję bo moja jest w tragicznym stanie.


13. Princess Crystal niestety tylko w zestawie i chyba nie dostałam jakiejkolwiek odpowiedzi od sprzedającego.


14. Ivy, Sweet Berry i Sugar Belle to mój największy smutek całość kosztowała 13zł ale nie zdążyłam.


15. Ivy 10zł całość. Napisałam do wystawcy o dodatkowe zdjęcia kucyka, na co dostałam odpowiedź że takich zdjęć nie potrzeba bo na tym wszystko widać, więc odpuściłam zakup.


16. Na olx jeszcze było ogłoszenie z Danity Dove i Sky Skimmer po 5zł sztuka. Wszystko miałam dogadane wystawca miał tylko przesłać nr konta. Przypomniałam się teleonicznie. Transakcja znów została potwierdzona ale nie doczekałam się już wiadomości o sprzedawcy a ogłoszenie było ponownie wznowione.

17. Sweet Berry nadal do kupienia za 40zł.


Tym kucykiem kończę 3 część zestawienia.

A teraz muszę się pochwalić Zuzza tez mi zrobiła wizytówkę <3


9 komentarzy:

  1. Te ze sprzedajemy.pl stoją odkąd zbieram kucyki czyli pewnie ze 3-4 lata. Bo odkupiłam od niej inne. Te już miałam. Ciekawe, że jeszcze tam są

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że po prostu są bardziej popularne i jednak trochę osób je ma. Ja swoją Crystal kupiłam za 9zł więc 30zł to trochę sporo. Ale może się znajdzie kupiec. Ja nie mam np. tej Sweet Berry ale ostatnio za 35zł kupiłam 3 kuce G2 razem z wysyłką więc...same rozumiecie.

      Usuń
  2. Numer 4. Sundance trafiła w moje ręce, tak samo jak cały zestaw numer 14. :>

    A numer 1 to po prostu marzenie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gratuluję zakupu :) Fajnie,że trafiły do kolekcjonerki to była faktycznie okazja ta 14. Jeśli masz ochotę się pochwalić to daj znać. Zawsze mogę zrobić notkę o tych kucach. Do kogo trafiły ze zdjęciami :)

      Usuń
  3. Dziękuję, ale kolekcjonerka to za duże słowo... Mam kilka, skromnych sztuk :)
    Udało mi się jeszcze kupić taki zestaw i przygarnąć Countryside:
    https://olx-ring05.akamaized.net/images_tablicapl/418552453_1_644x461_kucyki-pony-my-little-pony-miedzychod.jpg
    Te małe i dodatki trochę mi zawadzają :D
    A przy okazji napotkałam takie ogłoszenie:

    https://www.olx.pl/oferta/karoca-plus-konie-CID88-IDgSgn5.html#1fbf2f4fe5

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To pierwsze to dodałam w nowej notce :) A to drugie ogłoszenie faktycznie ciekawe, Majesty G1. W ostatnim czasie nawet jej pełno bym powiedziała.To już czwarta jaką spotykam. Naprawdę jeśli chciałabyś się pochwalić swoją kolekcją to chętnie zrobię notkę o Twojej kolekcji. :)

      Usuń
    2. A jakie masz dodatki? Może chciałabyś się czegoś pozbyć? ;)

      Usuń
  4. To znaczy jeśli chodzi o dodatki to wątpię,żeby kogoś interesowały, bo mówię tu o tych z ogłoszenia-wannę i ten wagonik oraz te małe wróżko-kucyki :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ach o tych. Miałam cichą nadzieję, że może posiadasz jakieś dodatki do G2 ale jak chcesz się pozbyć to mamy grupę na Facebooku dla kolekcjonerów. :)

      Usuń