Autor szablonu: ArianadlaWioski Szablonów | Flower design by BiZkettE1 / Freepik

czwartek, 10 listopada 2016

Kucyki na Święto koszmarów cz.2

Zobaczcie co wczoraj znalazłam w Tesco. W życiu bym się nie spodziewała, że jednak te kucyki się u nas pojawią. Moje marzenie Royal Guard księżniczki Luny. Niestety ta przyjemność kosztuje 49,99 zł ale może napisze list do mikołaja to się ulituje. Wiem, że z tej serii jest również księżniczka Luna i przyznam szczerze, że jest to seria G4, która wzbudziła moją największą sympatię, pomijając Guardians of Harmony, bo są oczywiście przepiękne tylko bardzo drogie.


14 komentarzy:

  1. Super, bardzo podoba mi się pierwszy zestaw!!! Ciekawe czy w drugim, z AJ można zdjąć ubranie...
    PS. Co się stało z twoim fejsem?? :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Przeczytaj notkę. "Silvestris uznana za podmieńca" pracuję nad tym aby odzyskać konto. Podejrzewam,że można bez problemu zdjąć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie najpierw napisałam, a później przeczytałam. Słabo z tym skanem swojego dowodu. Może załóż nowe konto z innym mailem?

      Usuń
  3. omfmgfmfg jakie cudne te zestawy 😱 chcę!

    OdpowiedzUsuń
  4. obydwa zestawy są za 49,99zł.?

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja poszukuję pilnie Rainbow Dash jako pojedynczej postaci z tego zestawu. Wiecie, czarna figurka, czacha jako cutie mark i chmurka w komplecie. Hasbro wypuściło, na ebayu kupić można, ale z niewiadomej przyczyny z kolekcji Nightmare Night nie widziałam absolutnie nigdzie głównych bohaterek, poza Apple Jack, tyle, że z wózkiem. A postacie drugoplanowe są, a jakże. Czy ktoś może wyjaśnić ten fenomen? Czy też ja przegapiłam i wymieciono półki z Dash, zanim się zorientowałam, że są?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyznam szczerze, że sama sie wielokrotnie zdziwiłam. W różnych sklepach były różne figurki bez żadnej logocznej zasady. U mnie w Carrefurze była pojedyńcza Pinkie Pie przebrana za kurczaka a ja sama poszukuję Luny z tej serii, której również moje oczy nigdzie nie widziały.

      Usuń
    2. Może to kwestia wypuszczania partiami tej serii? W Stanach, gdzie to wystartowało bodaj na początku października przed Halloween, też nie wypuścili jeszcze wszystkiego do tej pory. W pierwszej fali poszły biblioteka Twilight z Twilight i Zecorą, Wózek ze słodkościami z AppleJack, powóz Luny - wszystko zestawy, oraz pojedynczo Dash, MayorMare, Derpy, Pinkie oraz po dwie sztuki Pip+Scootaloo i Applebloom+ jakiś mały kucyk. Lunę też, ale do nas już nie dotarła, tak jak Dash. Ale na przykład Big Macintosh w przebraniu jeszcze się nie pojawił w Stanach, a jest zapowiedziany. Może jeszcze dotrą, bo wierzyć mi się nie chce, by wypuszczono tylko połowę figurek z serii.

      Usuń
    3. Kurczę, ciekaw rzeczy mówisz, nawet nie wiedziałam. Sama się zastanawiałam czemu pojawiają się tak randomowo.

      Usuń
    4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  6. Dogrzebałam się w MLP Merch chyba, do informacji, że ta seria składa się z trzech rzutów. Pierwszy to Large Story Pack - i tu mamy Bibliotekę z Zecorą i Twilight, Powóz Luny oraz AppleJack i jej Wózek. Small Story Pack to figurki CMC's pakowane w parach z kumplami i Pinkie jako Kurczak. I te dwie części wyszły. Natomiast to, co nie wyszło u nas wogóle to Single Story Pack w którego skład wchodzą Księżniczka Luna, Rainbow Dash, Mayor Mare i Derpy, każda wypuszczana jako singiel z akcesoriami. Czemu postanowili nie wypuszczać tej jednej, a dwie pozostałe owszem? Nie wiem. Może jeszcze puszczą bo trochę bez sensu jest rzucać na półki pojazd Luny bez Luny, która wypuszczona jest jako pojedyncza figurka...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za info. Faktycznie głupie posunięcie, wypuszczać u nas powóz bez Luny. A wiesz może czy tylko u nas ich nie ma czy w całej Eropie ich nie wydali?

      Usuń
    2. Nie wiem czy coś Ci to da ale znalazłam Twoją Rainbow Dash na olxie. :)

      https://www.olx.pl/oferta/my-little-pony-figurka-rainbow-dasch-nowosc-CID88-IDji0n7.html#e9c74a55ea

      Usuń